5 طلا و یک برنز قایقرانان ایران در قهرمانی آسیا

در روز نخست مسابقات قایقرانی آب های ارام قهرمانی آسیا 2 طلا و یک برنز نصیب کاروان ایران شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا از صبح امروز در پاتایا تایلند آغاز شد و نمایندگان ایران در گام نخست خوش درخشیدند. مسابقات امروز در مواد ۱۰۰۰ متر برگزار می‌شود.

محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با قایقرانان تایلند، ازبکستان، تاجیکستان، هند، اندونزی، قزاقستان و چین‌تایپه صاحب مدال طلای مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا شد.

شیما داناپور در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر بانوان در رده پنجم قرار گرفت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، اندونزی، قزاقستان و تایلند اول تا چهارم شدند.

علی آقامیرزایی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان با زمان ۳:۴۰.۷۱۹ دقیقه در رقابت با قایقرانان ازبکستان، چین تایپه، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، تایلند و هنگ‌کنگ صاحب مدال طلا شد. در این رقابت قایقرانان ازبکستان و چین تایپه دوم و سوم شدند.

همچنین امین بوداغی و پیمان قویدل در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت قایقرانان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند و هند و تایلند و اندونزی در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

تیم کایاک چهارنفره مردان ایران با ترکیب پوریا شریفی، علی آقامیرزایی، امین بوداغی و پیمان قویدل با زمان 3:05.057 دقیقه صاحب مدال طلای مسافت 1000 متر شد. در این رقابت تیم‌های ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، هند، تایلند و قرقیزستان دوم تا هفتم شدند.

الناز شفیعیان در کایاک یکنفره 1000 متر بانوان با زمان 4:12.638 دقیقه صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و تایلند در رده‌های دوم تا چهارم ایستادند.

تیم کانوی دونفره ایران با ترکیب عادل مجللی و شاهو ناصری با زمان 3:44.063 دقیقه بر سکوی نخست آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت قایقرانان قزاقستان، ازبکستان، اندونزی و تایلند در رده‌های بعدی ایستادند.

با این نتایج جمع مدال‌های ایران در مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا تاکنون به 5 مدال طلا و یک مدال برنز رسید.

دیدگاه تان را بنویسید