خط و نشان سرمربی و بازیکن کره‌جنوبی برای ایران! + عکس

سرمربی و مهاجم لژیونر کره جنوبی مدعی شدند که برای برد به مصاف تیم ملی ایران خواهند آمد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از تمرین امروز تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی پیش از بازی با ایران، سرمربی و مهاجم شاغل در لیگ برتر انگلیس این تیم، در نشست بخبری با خبرنگاران حاضر صحبت‌های تهدید آمیزی را نسبت به بازی روز چهارم فرودین با شاگردان اسکوچیچ انجام دادند. سرمربی کره در این نشست مدعی شد که بازیکنان او برای شکست دادن ایران وارد زمین خواهند شد.

بنتو: برای برد به مصاف ایران می‌رویم

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی

بنتو سرمربی تیم کره‌جنوبی در نشست بعد از تمرین گفت: بازی با ایران بسیار مهم است. اگر در هر دو مسابقه پیروز شویم می‌توانیم در صدر جدول گروه قرار بگیریم. ما به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما هنوز کار تمام نشده و کارهای جدیدی باقی مانده است. می‌خواهیم خوب آماده بشویم و بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی کره جنوبی درباره فراز و نشیب «سون هیونگ مین» کاپیتان کره جنوبی در تیم تاتنهام و حضورش مقابل ایران و امارات تاکید کرد: یک بازیکن در طول فصل لحظات خوب و بد دارد. سون هیونگ مین بدون شک بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او روز سه شنبه به کره می‌آید و زمان کافی برای تمرین ندارد اما می‌تواند به خوبی آماده بشود.

بنتو در خصوص استقبال زیاد هواداران کره برای بلیت فروشی دیدار با ایران و از کار افتادن سرور بلیت فروشی، یادآور شد: شنیدم که سرور از کار افتاده است. این خبر خوبی است. مهم این است که هواداران زیادی بیایند. ما به حمایت هواداران نیاز داریم.

سرمربی کره جنوبی همچنین به مثبت شدن تست کرونای دو ملی پوش این تیم و احتمال ابتلای سایر بازیکنان هم گفت: کنترل کرونا برایمان سخت است. این موضوعی است که باید به آن توجه کنیم. تست برخی از بازیکنان مثبت شد. بنابراین تغییراتی در لیست ایجاد کردیم. شرایط سختی است اما به بهترین شکل آماده می‌شویم.

بنتو در خصوص قرعه کشی جام جهانی هم گفت: شما نمی‌توانید از طریق قرعه کشی حریفان مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط باید در قرعه کشی باشید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر دو بازی دیگر در مسابقات انتخابی جام جهانی باقی مانده است. ما باید این دو بازی را با بهترین نتیجه به پایان برسانیم و برنده بشویم.

هوانگ: حیف شد ایران را نبردیم

هوانگ هی چان

«هوانگ هی چان» مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در باشگاه ولورهمپتون انگلیس بازی می‌کند، درباره آخرین وضعیت مصدومیتش و شرایط کره برای دیدار با ایران شرکت کرد و گفت: آسیب دیدگی من جدی نبود. بعد از دو، سه روز وضعیتم بهتر شد و مشکلی برای دیدار با ایران ندارم. می دانم که بازی با ایران مسابقه بسیار مهمی است. همانطور که سرمربی تیم گفت ما در دو بازی باقی مانده به دنبال کسب پیروزی هستیم تا صدرنشین گروه شویم.

مهاجم کره جنوبی همچنین با اشاره به دیدار رفت مقابل ایران در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: آن بازی اعتماد به نفس زیادی به ما داد. حسرت پیروزی در آن مسابقه را می‌خوریم و حیف شد که برنده نشدیم.

تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه این هفته در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، در شهر سئول به مصاف هم خواهند رفت. ایران و کره جنوبی در حال حاضر به ترتیب با ۲۲ و ۲۰ امتیاز در رده های اول و دوم جدول گروه A هستند و صعودشان به جام جهانی را قطعی کرده اند.

دیدگاه تان را بنویسید