طلسم شکن استقلال راضی از نتیجه دربی 98/ آبی ها 14 نفره بودند؟!

بازیکن خارجی استقلال گفت: نتیجه بازی خیلی خوب است زیرا اختلافمان هنوز 6 امتیاز است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رودی ژستد اولین گلزن خارجی استقلال در دربی بعد از بازی مقابل پرسپولیس و گلزنی گفت: ما باید مقابل پرسپولیس نمایش خوبی از خودمان نشان می‌دادیم. پرسپولیس تیم خوبی است. ما نشان دادیم که چقدر روحیه ، کاراکتر و شخصیت داریم. یک بر صفر عقب افتادیم ولی توانستیم به بازی بازگردیم.

وی ادامه داد: نتیجه بازی خیلی خوب است زیرا اختلافمان هنوز 6 امتیاز است و همچنان در صدر جدول هستیم. 

غلامی: برخورد توپ به دستم را ندیدم!

عارف غلامی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۸، درباره مساوی در دیداری که باخته بودند گفت: بازی ۹۰ دقیقه است و نمی‌توان گفت بازی را باخته بودیم. وقتی می‌توان گفت بازی را باختیم که داور سوت پایان را زده باشد. در نیمه اول موقعیت‌های به مراتب بیشتری نسبت به رقیب داشتیم. خدا را شکر گل مساوی را زدیم و روند نباختن خودمان را تا اینجا ادامه دادیم. ان‌شاء‌الله به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

او درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور مسابقه گفت: اجازه دهید درباره تیم خودم صحبت کنم. برای حریف احترام خاصی قائلم. به نظرم قضاوت مسابقه خیلی خوب بود. بعد از دو سال و خرده‌ای دیداری را قضاوت کرد که تماشاگر هم بود. بعد از هفت ماه و چهار روز مصدومیت، چهارمین بازی خودم را مقابل هواداران انجام دادم که خیلی سخت بود.

هافبک استقلال درباره برخورد توپ به دستش در این دیدار گفت: من صحنه را ندیدم. دوما اگر قوانین جدید داوری را را مطالعه کنید، اگر توپ به اعضای بدن بخورد و سپس به دست بازیکن برخوردی داشته باشد، هند نیست. با این حال خودم این صحنه را ندیدم.

مدافع استقلال درباره احتمال قهرمانی تیمش در هفت هفته باقی مانده گفت: همانطور که کادر فنی و بازیکنان هم گفتند، تا وقتی جام قهرمانی بالای دست ما نرود، نمی‌توان گفت قهرمان شده‌ایم.

حسین حسینی: پرسپولیس از دستمان در رفت

سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال پس از بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود. به نظرم پرسپولیس از دستمان در رفت. اگر توپ‌های نیمه اول‌مان گل می‌شد با اختلاف دو، سه گل برنده می‌شدیم.

او افزود: فکر نمی‌کنم صحنه خاصی پیش آمد. اگر آن‌ها معترض هستند که در نیمه اول یک پنالتی ما را نگرفتند. ما در نیمه اول دروازه خالی را گل نزدیم و آن‌ها باید از تساوی خوشحال باشند.

بازیکن استقلال در واکنش اتلاف وقت در اواخر بازی گفت: پرسپولیسی‌ها هم از اول نیمه دوم تا دقیقه ۸۵ وقت تلف کردند، این هم روی آن.

او درباره حفظ رکورد شکست ناپذیری استقلال عنوان کرد: تلاش زیادی کردیم و همه ما یک هدف داریم و ان‌شاء الله به آن هدف بزرگ برسیم.

حسینی در واکنش به اظهارات ترابی مبنی بر این که استقلالی‌ها از تساوی خوشحالند، بیان کرد: فکر می‌کنم آن‌ها اگر یک بار خلاصه بازی را ببیند، دروازه خالی ما گل نشد. آن‌ها هم روی یک اتفاق گل زدند. اگر توپ‌های ما گل می‌شد با اختلاف دو، سه گل برنده می‌شدیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بین استقلال و پرسپولیس عدالت برقرار بوده، اظهار کرد: همیشه سمت آن‌ها بوده است.

نیک نفس: داوری هیچ مشکلی نداشت

زبیر نیک نفس،‌ بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش در داربی پایتخت، اظهار کرد: این که نباختیم خوب است اما به نظرم اگر موقعیت‌های نیمه اولمان گل می شد می توانستیم بازی را ببریم و هدفمان هم همین بود و تصادفا گل خوردیم. خوشبختانه به بازی برگشتیم و گل زدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از الان می توان گفت استقلال قهرمان است، گفت: نه! فکر نمی کنم این طور باشد. هفت بازی مانده و اختلاف ما با پرسپولیس شش امتیاز است. همه تیم فقط به بازی بعدی‌مان فکر می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم تا ببینیم در پایان چه می شود.

نیک نفس در واکنش به صحبت مهدی ترابی که استقلالی ها به دنبال تساوی بودند و از نتیجه خوشحال شدند، عنوان کرد: این نظر مهدی ترابی است!

وی درباره داوری هم گفت: فکر نمی کنم داوری مشکلی داشت و آقای سیدعلی خوب قضاوت کرد. بازی سخت بود و خوب از پس آن برآمد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها می گویند استقلال زمانی که آن ها ۱۰ نفره بودند گل زد، خاطر نشان کرد: آنها می‌توانند هر نظری که دوست دارند، داشته باشند.

واکنش مهاجم استقلال به 14 نفره بودن این تیم

ارسلان مطهری پس از تساوی استقلال در دربی 98 اظهار داشت: در نیمه اول سوار بازی بودیم. در نیمه دوم بازی متعادل شد. خدا را شکر نتیجه‌ای بود که فکر کنم هواداران هم  از بازی لذت برند.

وی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به گل استقلال و اینکه معتقدند بودند تعویض‌های‌شان باید انجام می‌شد، گفت: صحنه را اصلاً ندیدم که بخواهم در موردش صحبت کنم. باید بازبینی شود و کارشناسان نظر بدهند. 

مطهری در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند استقلال 14 به 11 بازی کرد، اظهار داشت:‌ ما بیشتر بودیم؟ من در مورد این مسئله صحبت نمی‌کنم. تمرکزمان روی نتایج بازی‌های بعدی است. باید تمرکزمان را خیلی بالا ببریم تا این جایگاه را حفظ کنیم. 

مهاجم استقلال در مورد اینکه موقعیت خوبی داشت که می‌توانست گلزنی کند، عنوان کرد: حیف شد. 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید