شکست تلخ فجر برابر فعرنشین لیگ/ دومین شکست تراکتور با سرمربی ترکیه ای + جدول

هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران با تساوی هوادار و مس رفسنجان خاتمه یافت. در سوی مقابل فولاد بر تراکتور غلیه کرد و فجر سپاسی هم برابر شهرخودرو شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، سه دیدار برگزار می شود.

هوادار یک - مس رفسنجان یک

دو تیم فوتبال هوادار تهران و مس رفسنجان از ساعت ۱۴ به مصاف هم رفتند که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا روند خوب تیم رضا عنایتی ادامه داشته باشد. 

در این دیدار که ششمین بازی بدون شکست شاگردان رضا عنایتی در هوادار بود، ابتدا گادوین منشا روی پاس محسن آذرباد در دقیقه ۱۴، مس رفسنجان را با یک شوت زیبای خارج محوطه پیش انداخت اما محمد ستاری با پاس معین عباسیان در دقیقه ۷۰ بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم به تساوی رضایت دهند.

مس رفسنجان با این تساوی، ۳۵ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند و هوادار نیز با ۲۶ امتیاز به رده دهم صعود کرد.

تراکتور یک - فولاد خوزستان 2

تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک مقابل فولاد شکست خورد.

در این دیدار ابتدا بوحمدان در دقیقه ۱۳ از فاصله حدودا ۴۰ متری گل زیبایی را به تراکتور زد. در ادامه هم شاه عباسی با ضربه سر گل دوم فولاد را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳+۹۰ تراکتوری‌ها توسط بهزاد سلامی به گل رسیدند ولی فرصت کافی برای زدن گل بعدی را نداشتند تا با شکست از زمین خارج شوند.

فولاد و تراکتور با این نتیجه ۳۲ و ۱۷ امتیازی شدند و در رده‌های ششم و سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

فجر سپاسی صفر - شهرخودرو یک

مصاف دو تیم فجرسپاسی و شهرخودرو با پیروزی یک بر صفر شاگردان سیدعباسی به پایان رسید.

این بازی که قضاوتش را حسن اکرمی بر عهده داشت، تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود اما مجتبی بیژن در دقیقه ۵+۹۰، موفق شد از روی نقطه پنالتی گل برتری شهرخودرو را به ثمر برساند تا دومین پیروزی شاگردان سیدعباسی در رقابت‌های لیگ برتر رقم بخورد.

با این نتیجه، فجرسپاسی با ۱۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و شهرخودرو با ۱۲ امتیاز در جایگاه شانزدهم و قعر جدول جای گرفت.

جدول رده بندی لیگ برتر بعد از هفته بیست و دوم:

photo_2022-03-12_17-59-12

دیدگاه تان را بنویسید