اتحاد استقلالی ها علیه پرسپولیس/ خسارت 88 درصدی مربیان آبی به یحیی!

پرسپولیس عمده امتیازهای از دست رفته اش در این فصل را مقابل سرمربیان استقلالی تجربه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پرسپولیس با اختلاف 6 امتیازی نسبت به صدر جدول بیش از هر زمان دیگری از قهرمانی دور شده است. از 63 امتیاز ممکن در 21 هفته، 45 امتیاز به دست آمده و این به معنای از دست رفتن 18 امتیاز است.

پرسپولیس بخش عمده ای از این 18 امتیاز را در مقابل تیم هایی از دست داده که هدایتشان را مربیان استقلالی بر عهده داشته است. نگاه دقیق تر مشخص می کند که 13 امتیاز از 18 امتیاز سوخت شده پرسپولیس مقابل مربیان کاملا استقلالی بوده است. گل گهر در هر دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس را با تساوی متوقف کرد تا قلعه نویی با گرفتن 4 امتیاز سرآمد این مربیان باشد.

منصوریان 3 امتیاز و سیدعباسی، عنایتی و مجیدی هر کدام دو امتیاز از پرسپولیس گرفته اند. اگر رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد نیز در این آمار در نظر گرفته شود، حساب امتیازات از دست رفته را باید 16 امتیاز دانست یعنی 88 درصد کل امتیازهایی که پرسپولیس در این فصل از دست داده است.

پرسپولیس در هفته آینده به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود که یک استقلالی دیگر یعنی فکری هدایت آن را عهده دار است. هفته بعد از آن نیز دربی پایتخت مقابل مجیدی در راه است. به این ترتیب احتمال دارد رکورد بد یحیی مقابل مربیان استقلالی از این هم بدتر شود!

 

دیدگاه تان را بنویسید