غیبت مجیدی و اعتراض الهویی زیر نور شمع!

سرمربی استقلال به دلیل محرومیت در نشست خبری حاضر نشد، قلعه نویی هم الهویی را به نشست فرستاد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ قطعی برق ورزشگاه آزادی باعث شد نشست خبری مربیان دو تیم زیر نور شمع برگزار شود! مجیدی این هفته هم در نشست خبری حاضر نشد اما بر خلاف دفعات قبل این بار منع قانونی داشت. قلعه نویی نیز دستیارش را به نشست فرستاد.

صالح مصطفوی مربی استقلال در خصوص بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما هم یک مقدار دستمان خالی شده است. حتی مجبور شدیم با مصدومیت دانشگر، سیستم خود را عوض کنیم. امروز صبح هم زبیر را به دلیل بیماری‌اش از دست دادیم. واقعا بچه‌هایی که بازی کردند فوق العاده خوب بازی کردند و تلاش کردند و باید دست و پای این بازیکنان را طلا گرفت که اینگونه می‌جنگند و همچنان برای نام استقلال و هویت این باشگاه و جایگاهی که به سختی به دست آورده‌اند، می‌جنگند.

وی در پاسخ به سوالی درباره پنالتی‌های اعلام شده به سود استقلال در این بازی، اظهار کرد: پنالتی‌ها که به نظرم واضح بود. نکته مهمی که می‌خواهم بگویم این است که من حدود سه سال و نیم است که با آقای مجیدی کار می‌کنم و فکر می‌کنم این سه تعویض در دقیقه هفتادی که انجام دادند، بهترین تعویض‌های دوران مربی‌گریشان بود. واقعا روند بازی عوض شد و تیم ما خیلی موقعیت‌های با کیفیت خوبی به دست آورد و می‌شد بعد از این تعویض‌ها دو سه گل بزنیم ولی به هرحال قسمت بود به این شکل بازی را ببریم.

دستیار قلعه نویی نیز گفت: زاویه کمک داور به شکلی بود که از نظر هندسی نمی توانست درباره صحنه محوطه جریمه نظر بدهد چرا که در عرض قرار داشت. تنها کسی که می توانست نظر بدهد خود داور بود که از روبرو و در طول قرار گرفته بود. به تیمم بابت پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی امروز تبریک می گویم! شاید این سه امتیاز از دید خیلی ها تعجب برانگیز باشد اما کیفیت فنی که در دیدار مقابل استقلال ارائه دادیم نشان دهنده این بود که ما تماما تیم حاکم بودیم. با این حال از بازیکنان قدری دلخوریم. به دلیل این که بیش از گل و پنالتی که از دست دادیم می توانستیم به حریف گل بزنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید