فدراسیون کلمبیا، متهم به قتل دستیار کی‌روش!

کارلوس کی‌روش، فدراسیون کلمبیا را دلیل خودکشی دستیار سابق خود در تیم ملی کلمبیا اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، "دیس ماکالینان" دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا بود که پس از جدایی این سرمریی از کلمبیا دست به خودکشی زد. اکنون کی‌روش در آخرین مصاحبه خود اظهارات جنجالی انجام داد و فدراسیون کلمبیا را دلیل مرگ دستیارش اعلام کرد.

نشریه «مارکا» اسپانیا نوشت: کارلوس کی‌روش سرمربی سرشناس پرتغالی پاسخی کوبنده به نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا داد. گونزالس الزاتی نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا گفته بود کارلوس کی روش بعد از شکست تاریخی 6 بر یک مقابل اکوادور فرار کرد.

کی روش به شدت از این ادعای نایب رئیس فدراسیون کلمبیا عصبانی شد و گفت: من از مربیگری تیم ملی کلمبیا فرار نکردم. حرف های الزاتی که گفته بازیکنان کلمبیا خواهان رفتن من شدند، درست نیست. او کسی است که باعث شد تا من زودتر برکنار شوم.

سرمربی اسبق ایران در ادامه فدراسیون فوتبال کلمبیا را مقصر اصلی مردن دستیارش دانست و گفت: آنها (فدراسیون کلمبیا) مسئول مرگ دیس ماکالینان(دستیارش در تیم ملی کلمبیا) هستند. آنها با برکناری من باعث شدند تا دستیارم ناامید شود و در نهایت به زندگی اش پایان دهد.

مکالینان در فوریه 2021 در ایرلند در خانه اش درحالی که مرده بود، پیدا شد.کی روش از خودکشی دستیارش بسیار ناراحت شد.

کی روش بعد از 7 سال مربیگری در ایران راهی کلمبیا شد و برای مدت یک و نیم سال هدایت تیم ملی این کشور را برعهده گرفت. سرمربی پرتغالی بعد از برکناری اش 6 ماه پیش هدایت تیم ملی مصر را برعهده گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید