صدای اماراتی ها هم در آمد!

اعطای میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان باعث اعتراض امارات شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی عربستان سعودی را به عنوان میزبان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب انتخاب کرده که این تصمیم رنگ و بوی جانبداری دارد.

پس از تنشی که بین ایران و عربستان بر سر مسائل سیاسی به وجود آمد، سعودی ها حمله به سفارت شان در تهران را دستاویزی قرار دادند تا از حضور در ایران امتناع کنند. این مساله ابتدا به شکل دو طرفه بود یعنی حق میزبانی هر دو کشور سلب شده بود اما مدتی است که نمایندگان ایران مجبورند به عربستان بروند اما آنها نمی آیند.

حالا اعطای میزبانی کل رقابت ها به عربستان باعث اعتراض امارات متحده عربی هم شده است. پس از این که امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی اعلام کرد که میزبان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در غرب عربستان سعودی خواهد بود، سایت اسپورت امارات به انتقاد از تصمیم کنفدراسیون آسیا پرداخت و از دوگانگی آنها صحبت کرد.

این رسانه اماراتی نوشت: فصل گذشته، الوحده امارات تصمیم داشت که میزبان گروهش شود ولی به آنها گفته شد که آنها به دلیل اینکه در پلی‌آف بازی می‌کنند، نمی‌توانند میزبان باشد و AFC نمی‌خواهد روی این مسئله ریسک کند. امروز چطور عربستان در حالی میزبانی را در تمام گروه لیگ قهرمانان آسیا به عهده می‌گیرد که در یک گروه حتی نماینده عربستان وجود ندارد، قدرت آنها باید در آسیا مورد بررسی قرار گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید