ادامه رسوایی هالک ایرانی و غول بریتانیایی با انتشار این ویدیو

انتشار ویدئویی از نشست خبری هالک ایرانی و مارتین فورد، فرضیه ساختگی بودن این مبارزه را بیش از پیش تقویت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، چند ماهی است که مبارزه میان هالک ایرانی و غول بریتانیایی به سوژه فضای مجازی تبدیل شده است. سجاد غریبی ورزشکار ایرانی است که به دلیل جثه و اندام خاصی که دارد، به هالک ایرانی معروف شده است. او ماه هاست که مارتین فورد ورزشکار بریتانیایی را برای مبارزه می‌طلبد اما مارتین فورد به صحبت‌های سجاد غریبی توجهی نمی‌کرد تا اینکه چند هفته پیش او اعلام کرد که می‌خواهد با این مرد ایرانی مبارزه کند و او را در ۲۰ ثانیه له کند.

ورزش سه نوشت: هیکل سجاد غریبی که به هالک یکی از شخصیت‌های معروف سینمایی شباهت دارد، توجه بسیاری از رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده است و مارتین فورد یکی از ورزشکاران انگلستانی بوده که به دلیل رفتارهای خشنی که دارد به عنوان ترسناک ترین مرد جهان شهرت یافته است. مارتین فورد در مصاحبه‌ای گفته است برای این مسابقه تلاش زیادی نمی‌کند چرا که حریفش رقیب بسیار سر سختی نیست و فقط می‌خواهد وزن خود را کمی پایین آورده و چابک باشد.

سجاد غریبی که در چند سال اخیر با نام «هالک ایرانی» در فضای مجازی طرفداران زیادی پیدا کرده است، چند روز پیش برای اولین بار با مارتین فورد، حریف انگلیسی خود در دوبی رو در رو شد. تقابلی که با انتشار ویدیویی از هول دادن غریبی توسط فورد و زمین خوردن هالک ایرانی در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرد و کاربران با تمسخر غریبی، او را یک هالک فتوشاپی نامیدند.

در این ویدیو، اندام سجاد غریبی هیچ شباهتی به تصاویر منتشره از او در صفحه اینستاگرامش نداشت. ورزشکاری که در تصاویر صفحه شخصی او، دارای عضلاتی در هم تنیده و هیکلی بزرگ اندام بود که شباهت زیادی نیز به همان شخصیت معروف هالک داشت. اما در ویدیوی رویارویی او با مارتین فورد، غریبی هیچ شباهتی به آن تصاویر نداشت تا به همین دلیل او را در فضای مجازی هالک فتوشاپی بنامند.

چندی پیش بود که علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره این مبارزه گفته بود که این مبارزه جدی نیست و به صورت شوی نمایشی بوده که سازمان برگزار کننده کاملا با هر دو مبارز هماهنگ کرده و آنها باید طبق گفته‌های این سازمان پیش بروند. با اینکه فیلم‌هایی از درگیری سجاد و مارتین در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت اما این درگیری هم کاملا هماهنگ شده بود و در روز مبارزه هم این دو نفر باید طبق سناریو مسابقه بدهند.

حالا انتشار ویدیویی از نشست خبری این دو مبارز در دبی باعث شده است تا فرضیه ساختگی و نمایشی بودن این مبارزه، بیش از پیش تقویت شود. در این نشست خبری، مارتین فورد در یک گوشه میز و با کت و شلوار نشسته است و در سمت دیگر نیز سجاد غریبی حضور دارد. شب گذشته در این ویدیوی کوتاه، هالک ایرانی رو به فورد کرده و از آمادگی خود برای شرکت در این مبارزه سخن می‌گوید. غریبی که در حال رجز خوانی است، ناگهان زیر میز زده و بطری آب و پاپ کورن‌های روی آن را پخش زمین می‌کند.

در حالیکه غریبی سعی دارد به سمت مارتین فورد حمله ور شود، افرادی که در پشت صحنه هستند هالک ایرانی را گرفته و مانع از درگیری میان او و مبارز بریتانیایی می‌شوند. پس از صحبت‌های افراد برگزار کننده این نشست خبری، فیلم قطع می‌شود و در ظاهر این نشست خبری به پایان می‌رسد. اما این پایان ماجرا نیست چرا که در ادامه، فیلم کامل این نشست خبری لو رفته و ساختگی بودن مبارزه دو ورزشکار را تأیید می‌کند.

در ادامه این ویدیو و در حالی که نشست طرفین به پایان رسیده، افراد حاضر بر سر میز به بگو بخند پرداخته و به نظر می‌رسد که از این شوی نمایشی که به راه افتاده ابراز رضایت می‌کنند. در این میان سجاد غریبی نیز وارد کادر شده و با برداشتن بطری روی میز، آب می‌نوشد. در حالیکه او رو به مارتین فورد کرده، با این ورزشکار به صحبت می‌پردازد و حتی فورد در حالیکه لبخندی بر لب دارد، به زیر میز اشاره کرده و چیزی را به هالک ایرانی نشان می‌دهد.

در این لحظه هیچ فردی میان فورد و غریبی حضور ندارد و دو ورزشکار به صحبت دوستانه با یکدیگر می‌پردازند و از ویدیو اینگونه برداشت می‌شود که دو نفر از شوی اجرا شده ابراز رضایت دارند. انتشار ویدیو باعث شده است تا این برخورد دو مبارز، ساختگی بودن نبرد دو نفر در ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ را بیش از پیش اثبات کند. مبارزه ای که در هر صورت، برای هر دو طرف درآمد مالی زیادی خواهد داشت و گفته می‌شود که هالک ایرانی حتی در صورت شکست، صدها هزار دلار از این مبارزه نمایشی به جیب خواهد زد.

kszmo5cg

4zdn2usr

حجم ویدیو: 9.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید