ناپولی دیرهنگام به صدر رفت/ غول خفته بیدار شد؛ بارسا بیلبائو را مثل آب خوردن برد!+ ویدیوی سوپرگل دمبله

بارسلونا در ادامه نتایج خوبش این هفته در لالیگای اسپانیا هم از سد بیلبائو گذشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا، بارسلونا که در ورزشگاه نوکمپ میزبان اتلتیک‌بیلبائو بود ۴ بر صفر پیروز شد. اوبامیانگ در دقیقه ۳۷، دمبله در دقیقه ۷۳، لوک دی‌یونگ در دقیقه ۹۰ و دپای در دقیقه ۴+۹۰ برای بارسا گل زدند. بارسلونا با این برد ۴۵ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد. بیلبائو هم با ۳۷ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

اوبامیانگ در‌ جریان دیدار با اتلتیک بیلبائو چهارمین گل خود را در لیگ برای بارسلونا به ثمر رساند؛ این درحالیست که ستاره گابنی طی نیم فصل حضور در آرسنال همین تعداد گل را برای توپچی ها به ثمر رسانده بود.

در آخرین بازی از شب سوم از هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال ناپولی موفق شد میزبان خود لاتزیو را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. در این بازی ناپولی در دقیقه 62 با گلزنی لورنزو اینسینیه از لاتزیو پیش افتاد. میزبان تا دو دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه از ناپولی عقب بود تا اینکه پدرو گل تساوی را برایش به ثمر رساند. با این حال این گل باعث نشد که لاتزیو تن به شکست ندهد، چرا که ناپولی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بار دیگر به گل رسید و این بار فابیان رویس اسپانیایی بود که گل برتری تیم لوچانو اسپالتی را به ثمر رساند. به این ترتیب هفدهمین برد ناپولی در این فصل رقم خورد تا این تیم 57 امتیازی شود و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به میلان به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌‌ها صعود کند. این در حالی است که اینتر رده سومی با یک بازی کمتر، 55 امتیاز دارد.

حجم ویدیو: 2.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید