ترکش‌های جنگ به چلسی رسید؛ شوک به آبی های لندن + عکس

در پی جنگ روسیه و با اوکراین و فشارها به رومن آبراموویچ، مالک چلسی به علت ارتباط نزدیک با ولادمیر پوتین، مالک چلسی از سمت خود در این تیم انگلیسی کناره‌گیری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با آغاز تهاجم ارتش روسیه به اوکراین، تمام نزدیکان به ولادمیر پوتین با هجمه‌های زیادی مواجه شدند که یکی از این افراد رومن آبراموویچ، مالک چلسی بود که در نهایت از سمت خود به عنوان مالک چلسی کناره گیری کرد.

این بیانیه که از زبان آبراموویچ رو صفحه رسمی چلسی در اینستاگرام منتشر شده به این شرح است: طی حدود 20 سال که مالکیت چلسی را بر عهده گرفتم همیشه نقش خودم را به عنوان نگهبان باشگاه دیدم تا مطمئن شوم به مانند امروز به موفقیت می‌رسیم و همچنین تیمی برای آینده می‌سازیم و در عین حال نقش مثبتی در جامعه داشته باشیم. من همیشه بهترین تصمیمات را برای باشگاه از اعماق قلبم گرفتم و همچنان به این ارزش پایبند خواهم بود و به همین دلیل است که امروز اموال بنیاد چلسی رو در اختیار افراد متعهد و قابل اعتماد قرار میدهم. معتقدم که این بنیاد در حال حاضر در بهترین موقعیت برای حفظ منافع باشگاه، بازیکنان، کادر فنی و طرفداران قرار دارد.

طبق این بیانیه، سرپرستی باشگاه چلسی به متولیان بنیاد خیریه این باشگاه واگذار شده‌است و دیگر آبراموویچ مالک این باشگاه نخواهد بود. این اتفاقات پس از حمله روسیه به اوکراین و باطل شدن روادید ورودی آبراموویچ به انگلیس اتفاق افتاده است!

این مالک متمول روس، با خریداری چلسی در اوایل قرن بیست و یکم، این تیم را از یک تیم ضعیف در لیگ انگلیس، به یکی از قدرت های فوتبال جهان تبدیل کرد.

استعفای آبراموویچ از مالکیت چلسی

دیدگاه تان را بنویسید