پیروزی فولاد با گلزنی مهدی شیری/ پایان امیدهای سپاهان برای قهرمانی

هوادار در ادامه نتایج خوب خود با هدایت عنایتی، پدیده را در مشهد شکست داد و در اصفهان مصاف سپاهان و ذوب آهن گلی در بر نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز دنبال شد و غلامرضا عنایتی با هوادار توانست پدیده را در مشهد شکست دهد و زادگاه خود را با سه امتیاز خوب ترک کند.

تیم های هوادار و پدیده در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با پیروزی 1-0 هوادار پایان یافت. فرزاد جعفری در دقیقه 77 تک گل‌ تیمش را به ثمر‌ رساند. با این پیروزی هوادار 21 امتیازه شد و در رتبه یازدهم جدول مسابقات قرار گرفت. پدیده نیز با هشت امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

فولاد 2 - نفت مسجد سلیمان صفر

در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه امام شهدای فولاد میزبان نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر فولاد به پایان رسید.

در دقیقه ۳۶، پس از این که مدافان نفت مسجدسلیمان شوت پاتوسی را برگرداندند، توپ به رضاوند رسید و این بازیکن با یک شوت پای راست گل نخست فولاد را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۵، روی پاس پاتوسی، مهدی شیری گل دوم فولاد را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد.

با این نتیجه فولاد ۲۸ امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان هم ۱۱ امتیازی در قعر جدول باقی ماند.

سپاهان صفر - ذوب آهن صفر

سپاهان و ذوب آهن در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

این نتیجه برای سپاهان به معنای پایان آخرین امیدی بود که این تیم برای حضور در کورس قهرمانی داشت و به این شکل کورس قهرمانی فقط بین دو تیم پایتخت نشین خواهد بود.

ذوب آهن هم که 18 امتیازی است، دو امتیاز دیگر را از دست داد تا خطر حضور در منطقه سقوط را بیش از پیش حس کند.

صنعت نفت یک - نساجی یک

نفت آبادان و نساجی در دیداری نزدیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

طالب ریکانی روی پاس حسن بیت سعید توانست تیمش را به اولین گل این دیدار برساند. ۹ دقیقه بعد سانتر مسعود شجاعی از روی نقطه کرنر و ضربه سر ایوب کلانتری کار را به تساوی کشاند. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نساجی با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند. در مقابل نیز شاگردان منصوریان ۲۷ امتیازی شدند و در رده هفتم قرار دارند.

آلومینیوم اراک صفر– مس رفسنجان یک

شوت عقیل کعبی در دقیقه ۹۰ از پشت محوطه جریمه باعث شد تا مسی‌ها یک پیروزی خارج از خانه را به دست آورند. شاگردان ربیعی با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و به یک امتیازی سپاهان رسید. آلومینیوم با این شکست ۲۵ امتیازی شد و موقتا رده هشتم خود را حفظ کرد.

تراکتور صفر - پیکان صفر

تراکتور و پیکان امروز(چهارشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند  که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار محمدرضا اخباری چهار مهار تعیین کننده و فوق‌العاده داشت که یکی از آن‌ها مهار ضربه پنالتی مجتبی حق‌دوست در نیمه نخست بود. با این تساوی پیکان ۲۹ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. تراکتور هم با ۱۵ امتیاز از رده سیزدهم جابه‌جا نشد.

دیدگاه تان را بنویسید