اوبامیانگ: نمی گویم چند تا اما برای بارسا زیاد گل می زنم

ستاره تازه وارد بارسلونا به هواداران قول داد در دوران حضورش در جمع آبی اناری ها گلهای فراوانی به ثمر برساند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ باشگاه بارسلونا سرانجام موفق به خرید ستاره گابنی شد. پیر امریک اوبامیانگ در نشست خبری مراسم معارفه اش گفت: بازیکن گلزن و سریعی هستم و می خواهم با گل هایم به بارسا کمک کنم. می خواهم برای بارسا گل های فراوانی بزنم و البته ترجیح می دهم به عدد خاصی در این زمینه اشاره نکنم. فکر می کنم بارسا تیمی است که می تواند در سال های بعد فاتح لیگ قهرمانان شود. فرصت خوبی برای من است تا این جام را به دست بیاورم. می خواهم کمک کنم بارسا به لیگ قهرمانان برگردد و این جام را ببرد. بارسا رفته رفته به اوج بر می گردد.

او درباره آمادگی اش هم گفت: مدت هاست بازی نکرده ام ولی از لحاظ ذهنی آماده ام. شرایط بدنی ام نیز خوب است و اگر مربی صلاح بداند برابر اتلتیکو بازی خواهم کرد. مربی به من گفته است که در پست شماره 9 بازی خواهم کرد. اگر در کناره ها به من نیاز باشد نیز مشکلی نخواهم داشت.

اوبامیانگ درباره سازگاری با شرایط تیم نیز گفت: هر بازیکنی که به بارسا می آید طبعا باید خودش را با سبک این تیم وفق بدهد. مشکلی از این بابت ندارم. بازی های زیادی از بارسا دیده ام و می توانم سریع در این تیم جا بیفتم. تجربه بازی در لیگ برتر در این راه به من کمک خواهد کرد. بی تاب بازی برای بارسا هستم. همیشه دوست داشتم روزی به لالیگا بیایم. این فرصت باورنکردنی بود و یک شانس بزرگ در زندگی ام. خوشحالم چون برای یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی خواهم کرد. اینجا از من استقبال گرمی شده و این مثل رویایی است که دوست ندارم از آن خارج شوم.

مهاجم پیشین توپچی ها درباره مشکلاتی که با آرتتا در آرسنال داشت نیز خاطر نشان کرد: ماه های دشواری بود ولی فوتبال همین است. هرگز نمی خواستم به ضرر آرسنال کاری انجام دهم. گذشته ها گذشته و الان فقط به بارسا فکر می کنم. با آرتتال مشکل داشتم و او تصمیم گرفت مرا کنار بگذارد. در این مورد حرف زیادی برای گفتن ندارم. او از من راضی نبود و این موضوع الان تمام شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید