صعود لیورپول به فینال جام حذفی

پیروزی کلوپ در جدال مغزها / سیتی 2 - 3 لیورپول + عکس و ویدیو گل‌ها

تیم لیورپول با پیروزی مقابل منچسترسیتی، به فینال جام حذفی انگلیس صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های لیورپول و منچسترسیتی در نیمه نهایی FA CUP (جام حذفی) انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با حساب 3 - 2 به سود شاگردان کلوپ پایان یافت تا این مربی آلمانی ضمن رساندن لیورپول به فینال، بعد از 3 سال مقابل پپ گوآردیولا به پیروزی دست پیدا کند. البته در این دیدار سیتی تعدادی از بازیکنان اصلی خود مانند کوین دیبروینه و کایل واکر را در اختیار نداشت.

نیمه اول: منچسترسیتی 0 - 3 لیورپول

در نیمه نخست این دیدار شاگردان یورگن کلوپ نمایش خیره کننده‌ای داشتند. قرمزهای بندر لیورپول از همان ابتدا با رهبری تیاگو در میانه زمین نبض بازی را در اختیار گرفتند و با کارهای ترکیبی خود بارها سیتی را دچار مشکل کردند. نهایتا روی ارسال رابرتسون این کوناته بود که با ضربه سر خود در دقیقه 10 دروازه سیتی را باز کرد، اما این اتمام ماجرا نبود. تنها 7 دقیقه بعد از این گل، اشتباه وحشتناک استیفن دروازه‌بان دوم سیتی که در این دیدار فیکس است با فرصت طلبی مانه گل دوم لیورپول را به ثمر رساند تا شاگردان کلوپ دو بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش بیافتند. لیورپولی‌ها که با پرس شدید از زمین سیتی کار را پیگیری می‌کردند، در دقیقه 45 توپ را از شاگردان گواردیولا پس گرفته و با یک حرکت تیمی زیبا، روی ضربه والی سادیو مانه و عکس العمل ضعیف دروازه‌بان سیتی، 3 بر صفر پیش افتادند. به این ترتیب شاگردان کلوپ با برتری قاطع 3 بر صفر به رختکن رفتند تا کار برای سیتی در نیمه دوم بسیار دشوار شود.

 

نیمه دوم: منچسترسیتی 2 - 3 لیورپول

در این نیمه بازیکنان سیتی شروع طوفانی داشتند و تنها پس از گذشته 2 دقیقه از آغاز مجدد بازی، استرلینگ با سرعت بالای خود به محوطه جریمه لیورپول نفوذ کرده و یک پاس کات بک را ارسال کرد تا جک گریلیش با ضربه روی پای خود در دقیقه 47، حساب کار را 3 - 1 کند. در ادامه شاگردان کلوپ سرعت بازی را گرفتند و فرصت‌های گلزنی هم برای هر دو تیم ایجاد شد، اما در دقیقه 2+90 ریاض محرز که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود دفاع قرمزهای آنفیلد را دور زد و از زاویه بسته ضربه‌ای را به سمت دروازه آلیسون شلیک کرد که این دروازه‌بان توپ را دفع کرد، اما روی توپ برگشتی برناردو سیلوا دروازه شاگردان کلوپ را برای دومین بار فرو ریخت تا نتیجه 3 - 2 شود. این دیدار نهایتا با همین نتیجه به پایان رسید تا آنفیلیدی‌ها راهی فینال جام حذفی شوند.

 

 

تصاویری از این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

یورگن کلوپ

یورگن کلوپ پپ گواردیولا

محمد صلاح

منچسترسیتی لیورپول ادرسون یورگن کلوپ جک گریلیش

منچسترسیتی لیورپول یورگن کلوپ فیل فودن

منچسترسیتی لیورپول فن دایک آلیسون

منچسترسیتی لیورپول

منچسترسیتی لیورپول

منچسترسیتی لیورپول

منچسترسیتی لیورپول یورگن کلوپ

منچسترسیتی لیورپول

منچسترسیتی لیورپول

منچسترسیتی لیورپول پپ گواردیولا

منچسترسیتی لیورپول

منچسترسیتی لیورپول

منچسترسیتی لیورپول پپ گواردیولا

منچسترسیتی لیورپول جک گریلیش رابرتسون

منچسترسیتی لیورپول

منچسترسیتی لیورپول جک گریلیش

منچسترسیتی لیورپول

منچسترسیتی لیورپول سادیو مانه

منچسترسیتی لیورپول زینچنکو

منچسترسیتی لیورپول آلیسون بکر

ویدیو گل اول لیورپول به منچسترسیتی (کوناته در دقیقه 10):

ویدیو گل دوم لیورپول به منچسترسیتی (اشتباه استفن و تکل مانه در دقیقه 17):

ویدیو گل سوم لیورپول به منچسترسیتی (مانه در دقیقه 45):

گل اول منچسترسیتی به لیورپول (گریلیش دقیقه 47):

گل دوم منچسترسیتی به لیورپپول (سیلوا دقیقه 2+90):

دیدگاه تان را بنویسید