دنده عقب مایلی کهن از اسکوچیچ!

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است اسکوچیچ جایی برای انتقاد نگذاشته و نمی توان به کار او خرده ای گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مربی صریح اللهجه فوتبال ایران نظرش را درباره اسکوچیچ تغییر داده است. او که ابتدا چندان متمایل به حضور او نبوده حالا انتقادی ندارد.

سرمربی تیم ملی درباره عملکرد مربی کروات تیم ملی گفت: به هر حال من مثل بعضی از افراد نیستم که خیلی زود رنگ عوض کنم. شاید ابتدا از آقای اسکوچیچ خوشم نمی‌آمد و آن هم به خاطر اینکه هیچ کارنامه درخشانی نداشت اما الان بی‌انصافی است که بخواهیم از وی انتقاد کنیم.

او درباره اینکه اسکوچیچ علاقه خاصی به استفاده از لژیونرها دارد بیان داشت: به هر حال با استفاده از همین لژیونرها تیم ملی موفق بوده اگر بازیکنان لیگ را بازی می‌داد و تیم ملی موفق نمی‌شد همه می گفتند چرا از این همه لژیونر که داریم استفاده نکرد. انشاءالله که تیم ملی به دور دوم جام جهانی صعود کند اما کار خیلی سخت است فوتبال ورزشی است که غیرقابل پیش بینی است و احتمال هر نتیجه‌ای در آن ممکن است.

محمد مایلی‌کهن، درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس نیز گفت: مشکلات مالی همیشه وجود دارد و سوال من این است که چرا بازیکنان پرسپولیس از مدیریت قبلی پولشان را نگرفتند. من با درویش پیش سابقه همکاری ندارم ولی می‌گویم نه ایشان خوب است نه بد. واقعیت این است که مگر تیم مدیریتی جدید چند روز است که به پرسپولیس آمده و این را دوباره می‌گویم مگر در این هیات مدیره پرسپولیس چند عضو اقتصادی وجود دارد که بتواند مشکلات مالی را حل کند؟

دیدگاه تان را بنویسید