وزارت ورزش کتک زدن وزیر را تکذیب کرد+ بیانیه

خبر کتک هوادار خشمگین پرسپولیس به حمید سجادی باعث تشنج در سکوهای ورزشگاه آزادی برای لحظاتی شد که در نهایت وزارت آن را نادرست دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اوضاع بد مالی و مدیریتی پرسپولیس هواداران این تیم را آشفته کرده است. درحالی که سجادی در ورزشگاه آزادی حضور داشت گفته شد یکی از هواداران معترض با او درگیر شد و او را کتک زد که با دخالت حراست و ماموران ماجرا فیصله یافت.

یکی از مسئولان وزارت ورزش البته این ماجرا را تکذیب کرد و گفت: ماجرای سیلی زدن به صورت وزیر ورزش ساختگی است و اصلاً هیچ یک از هواداران پرسپولیس هیچ برخوردی با دکتر حمید سجادی نداشتند. من چند ردیف بالاتر از دکتر سجادی و همراهانش ایستاده بودم و در آن لحظه ای که فیلم آن در فضای مجازی پخش شد، چند ردیف پایین تر از محل استقرار دکتر سجادی، بین تماشاگران درگیری مختصری رخ داد و یک هوادار روی پله ها لیز خورد و تعادلش را از دست داد. برای ماموران سوتفاهم پیش آمد که این هوادار قصد آسیب رساندن به نفرات کناری اش را داشته و خیلی زود با دخالت ماموران غائله خاتمه پیدا کرد.

وزارت ورزش هم روز جمعه در بیانیه ای نوشت: شب گذشته خبر و فیلمی مبنی بر اینکه« هنگام ورود دکتر سیدحمید سجادی به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس ناراحتی خود را از شرایط این باشگاه با سیلی به صورت وزیر ورزش و جوانان نشان داد»، منتشر شده که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان قویا این موضوع را تکذیب کرده و اعلام می کند، تماشاگران فهیم حاضر دراستادیوم آزادی در کمال احترام جناب آقای مخبر و دکتر سیدحمید سجادی را درکنارخود پذیرا شده و معاون اول رییس جمهوری، وزیرورزش و جوانان به همراه هواداران فوتبال به تشویق تیم ملی پرداختند. انتصاب چنین شایعاتی به باشگاه وزین فرهنگی ورزشی پرسپولیس که اخلاق مدارترین طرفداران را دارد، در شبی که مردم شریف ایران و ورزش دوست کشورمان و مسوولان خدوم کشور با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی شادترین لحظات را تجربه می کنند، مبنایی جز تخریب این باشگاه ندارد. از مردم آگاه و ورزش دوست کشورمان درخواست میگردد فارغ از رنگها ، آبی یا قرمز با پرهیز از چنین شایعاتی، جشن تاریخ سازی جوانان ملی پوش کشورمان را با نگاه قدرشناسانه ، هرچه باشکوه تر برگزارکنند.

دیدگاه تان را بنویسید