جی پلاس،

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| استعفای گل‌محمدی تکذیب شد/ آبی ها صاحب زمین شدند!

آخرین اخبار امروز (چهارشنبه) ۶ بهمن ۱۴۰۰، از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخبار و حواشی امروز (چهارشنبه) ۶ بهمن ۱۴۰۰ دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس تهران در این مطلب آمده است که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

اخبار پرسپولیس

رای دادگاه CAS به تعویق افتاد

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: دادگاه عالی ورزش یک بار دیگر با استفاده از ماده ۵۹ از قوانین ورزشی، مهلت خود برای صدور و ابلاغ رای پرونده شکایت النصر را تمدید و آن را به تاریخ ۲۵ فوریه مطابق با جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ موکول کرد. دادگاه عالی ورزش که باشگاه النصر عربستان شکایت خود را به آن ارجاع داده است تاکنون در چند مرحله موعد اعلام نظر و رای خود را درباره این موضوع به تعویق انداخته است.

CAS که پیش از این هشتم بهمن را برای اعلام رای مقرر کرده بود در آخرین اقدام خود، طی نامه‌ای به طرفین دعوا اعلام کرد با استفاده از ماده 59 قوانین ورزشی و اختیارات خود، مهلت برای صدور رای را تا ۲۵ فوریه 2022 مطابق با جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰تمدید کرده است.

تکذیب استعفای گل‌محمدی توسط درویش

ورزش سه نوشت: در شرایطی که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در جلسه مربوط به خصوصی سازی حضور داشت، مدعی شد که استعفای سرمربی این باشگاه به دستش نرسیده است. 

بدهی اوساگونا پرداخت شد

سرخپوشان امروز با چک دو میلیارد و چهارصد میلیون تومانی، مطالبات کریستین اوساگوآنا را تسویه کردند و به این ترتیب و با اعلام رضایت او، پنجره پرسپولیس به زودی باز خواهد شد.

اخبار استقلال

قرارداد مرادی فسخ شد

بابک مرادی

بابک مرادی که خواهان جدایی از جمع آبی پوشان بود، عصر امروز با حضور در باشگاه استقلال و نشست با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را فسخ کرد تا رسما از این تیم جدا شود. این بازیکن از آلومینیوم اراک و هوادار پیشنهاد دارد.

مشکل زمین تمرین آبی‌ها حل شد

بر اساس توافقی که میان مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب و مدیران باشگاه استقلال حاصل شده است، زمین مجموعه انقلاب رسما در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت و آبی‌پوشان پایتخت می‌توانند از نیم‌فصل دوم تمرینات خود را در این زمین برگزار کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید