جی پلاس

عملیات نجات طارمی از ترکیه؛ مهدی از برف رها می شود؟!

فدراسیون فوتبال به دنبال بررسی راهکاری برای خارج کردن مهدی طارمی از شهر دالامان ترکیه و رساندن این بازیکن به اردوی تیم ملی است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مهدی طارمی در شرایط عجیب و غریبی گیر کرده و در نقطه ای دور افتاده در جنوب غربی ترکیه و دور از شهرهای اصلی و مراکز ترکیه در انتظار شرایطی است که راهی تهران شود. 

غیبت طارمی در تمرینات تیم ملی در شرایطی است که سردار آزمون هم به علت ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند و این وضعیت به معنی نگرانی کادرفنی از دیدار آینده تیم ملی مقابل عراق است. 

کادرفنی ایران تا همین لحظه، 4 بازیکن (احمد نوراللهی، سردار آزمون، مجید حسینی و احسان حاج‌صفی) کلیدی خود را به علت کرونا در تمرینات ندارد و این موضوع باعث طرح و برنامه های جدید برای خارج کردن مهدی طارمی از شرایط نامساعد در ترکیه است. 

با توجه به اینکه طارمی فعلا در شهر دالامان در جنوب غربی ترکیه قرار دارد و تا شهر استانبول 800 کیلومتر و تا آنتالیا 326 کیلومتر فاصله دارد، فدراسیون فوتبال به دنبال راهکاری است تا او را به صورت زمینی به یکی از شهرهای مجاور دالامان برساند تا به وسیله یک هواپیما و مسیر پروازی دیگر او را به تهران برساند. 

تیم ملی فوتبال ایران کره جنوبی مهدی طارمی علی قلی زاده

شرایط نامساعد مسیرهای حمل و نقل هوایی و زمینی در ترکیه به علت بارش برف، موجب کاهش قدرت ریسک فدراسیون فوتبال شده تا درباره ستاره تیم ملی و بازیکن پورتو احتیاط عمل کند.

با این حال زمان کوتاه باقی مانده تا دیدار با عراق (2 روز) احتمالا کادرفنی را با این سوال مواجه کرده که آیا می‌تواند طارمی را از برف و بوران ترکیه خارج کند و در زمان مناسبی به تهران برساند تا او حداقل با استراحتی کوتاه، برای دیدار با عراق آماده شود یا خیر؟

فعلا طارمی تنها بازیکنی است که به تهران نرسیده و دور از دسترس کادرفنی ایران قرار گرفته است!

 

دیدگاه تان را بنویسید