جی پلاس،

کامبک شاگردان آنچلوتی در شب وداع زودهنگام بارسا با کوپادل ری/ لیورپول در فینال به چلسی رسید+عکس و ویدیوی گل ها

لیورپول با پیروزی مقابل آرسنال به فینال جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از یک هشتم نهایی کوپا دل ری امشب اتلتیک بیلبائو در سن مامس میزبانی از بارسا را برعهده داشت.

بیلبائو یکشنبه شب در ریاض عربستان و در فینال سوپرکاپ بازی را 2-0 به رئال باخته بود و بارسا هم چهارشنبه گذشته در نیمه نهایی مغلوب رئال شده بود. بارسا با استراحت بیشتر پای به میدان گذاشت ولی در همان شروع کار دروازه اش را باز شده دید. دو دقیقه از بازی گذشته بود که ایکر مونیایین کاپیتان بیلبائو تیمش را پیش انداخت. او از گوشه محوطه جریمه با یک ضربه فنی توپ را به کنج مخالف فرستاد تا با گلی استثنایی زننده اولین گل بازی باشد. این گل را بارسا در دقیقه 20 توسط فران تورس پاسخ داد. نیمه دوم را بیلبائو بهتر شروع کرد و دقیقه 52 نیز اولین موقعیت گلزنی توسط اینیاکی ویلیامز خلق شد. نفوذ او از راست به درون محوطه جریمه و سپس شوت او را تراشتگن با واکنشی خوب برگشت داد تا حساب کار 1-1 بماند.  همین بازیکن دقیقه 84 یک خطر مسلم دیگر خلق کرد و ضربه او با برخورد به تیر افقی دروازه به گل تبدیل نشد. بیلبائو دقیقه 85 به گل دوم رسید تا در یک قدمی صعود قرار بگیرد. سانتر برنگر در شلوغی درون محوطه جریمه و در تیر دوم به اینیگو مارتینز رسید و او هم در جدال با پیکه موفق تر عمل کرد و توپ را وارد دروازه کرد. دقیقه 90  بازی برنگر خود گلزنی کرد ولی به درستی و به دلیل آفساید مردود اعلام شد. بازی به دقیقه 93 رسیده بود که بارسا به گل تساوی رسید. پاس با قیچی برگردان دنی آلوز روی خط محوطه جریمه به پدری رسید و شوت پای چپ او گل تساوی بارسا را رقم زد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود. بازی به دقیقه 105 رسیده بود که بیلبائو به پنالتی رسید. برخورد توپ به دست جوردی آلبا پس از بازبینی صحنه توسط داور پنالتی اعلام شد و مونیایین دومین گل خود را در این مسابقه به ثمر رساند تا میزبان 3-2 پیش بیفتد. دقیقه 107 بازی بارسا توسط فران تورس به گل رسید ولی به درستی آفساید اعلام شد. در نهایت بیلبائو پیروز این ماراتن 120 دقیقه ای شد و با پیروزی 3-2 بر بارسا به یک چهارم نهایی کوپا دل ری رفت.

لیورپول حریف چلسی در فینال جام اتحادیه

از دور نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس تیم های آرسنال و لیورپول به مصاف هم رفتند. بازی رفت هفته پیش در آنفیلد با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود. توپچی ها با وجود 10 نفره شدن توانستند در زمین لیورپول یک تساوی با ارزش بگیرند تا همه چیز به ورزشگاه امیریتس کشیده شود. هر دو تیم در این بازی غایبانی داشتند به خصوص لیورپول که محمد صلاح، سادیو مانه و نبی کیتا را به دلیل برگزاری جام ملت های افریقا در اختیار نداشت. اولین خطر بازی را دقیقه 6 بازی لاکازت ایجاد کرد اما ضربه کاشته او به تیر دروازه لیورپول برخورد کرد. دقیقه 14 لیورپول توسط ژوئل ماتیپ به گل رسید ولی کمک داور به درستی پرچم زد و وی ای آر نیز ان را تایید کرد. لیورپول که تیم بهتر میدان بود دقیقه 20 به گل رسید. دیه گو ژوتا از میانه زمین توپ را گرفت و با گذر از تمام بازیکنان مقابلش به بیرون محوطه جریمه رسید تا با یک ضربه نرم و زمین توپ را وارد دروازه آرسنال کند. حملات آرسنالی ها در ادامه نیمه اول به نتیجه نرسید تا لیورپول با یک گل برنده به رختکن برود.آرسنال نیمه دوم را هجومی شروع کرد ولی هر چه از زمان بازی می گذشت، لیورپول بر توپ و ومیدان مسلط تر می شد. در واقع قرمزها بودند که شانس های گل خلق می کردند و با بدشانسی هم از دست شان می دادند.دقیقه 59 بازی ضربه سر کوناته روی ارسال کرنر به تیر عمودی دروازه برخورد کرد تا بهترین بخت قرمزها از دست برود. آرسنال در ادامه توسط مارتینلی صاحب شانس شد ولی شوت او با اختلاف کم به بیرون رفت. لیورپول دقیقه 77 کار را تمام کرد. این بار هم ژوتا گلزنی کرد. ژوتا روی پاس قطری آرنولد با گلر تک به تک شد و توانست گلزنی کند. گل او ابتدا آفساید اعلام شد ولی با بررسی وی ای آر ورق برگشت تا لیورپول برتری اش دو برابر شود. دقیقه 90 کار برای میزبان دشوارتر شد. توماس پارتی به دلیل خطای شدید روی فابینیو کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد. در نهایت این بازی را لیورپول برد و حریف چلسی در فینال جام اتحادیه شد.

صعود سخت رئال مادرید با یک کامبک

 تیم رئال مادرید پنجشنبه شب در ورزشگاه مارتینس والرو، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل الچه صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. این بازی در طول 90 دقیقه گلی در بر نداشت و در 30 دقیقه وقت اضافه دنبال شد. در پایان نیمه نخست وقت اول، گونسالو وردو در دقیقه 103 دروازه کهکشانی‌ها را گشود و رئال مادرید را در آستانه حذف قرار داد. با این حال شاگردان کارلو آنچلوتی به این دیدار بازگشتند و با گلزنی ایسکو و ادن اِزار در دقایق 108 و 115، پیروز این مسابقه دشوار شدند. مارسلو در دقیقه 102 از زمین اخراج شد تا قهرمان سوپرجام اسپانیا حدود 20 دقیقه را با 10 بازیکن سپری کند. همچنین پره میا که در دقیقه 79 وارد زمین شده بود، در دقیقه 2+120 با کارت زرد دوم داور مواجه و از زمین اخراج شد. پیش از این تیم‌های رئال سوسیه‌داد، رئال بتیس، والنسیا، کادیس، رایو وایکانو و مایورکا، خود را به جمع هشت تیم پایانی کوپا دل‌ری رسانده بودند و تیم‌های بزرگی چون اتلتیکومادرید و سویا از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

 

اتلتیک بیلبائو کوپا دل ری

بارسلونا کوپا دل ری

بارسلونا اتلتیک بیلبائو کوپا دل ری

بارسلونا کوپا دل ری

لیورپول آرسنال جام اتحادیه انگلیس

لیورپول آرسنال جام اتحادیه انگلیس

لیورپول آرسنال جام اتحادیه انگلیس

لیورپول آرسنال جام اتحادیه انگلیس

لیورپول آرسنال جام اتحادیه انگلیس

لیورپول آرسنال جام اتحادیه انگلیس

رئال مادرید الچه

رئال مادرید الچه

رئال مادرید الچه

رئال مادرید الچه

 

دیدگاه تان را بنویسید