گزارش جی پلاس از نتایج فوتبال اروپا

پیروزی لیورپول و بارسلونا خارج از خانه؛ مهدی طارمی روی دور گلزنی!+ ویدیو

تیم فوتبال چلسی در دربی لندن موفق شد با دو گل تاتنهام را از پیش رو بردارد. لیورپول هم با درخشش آلیسون بر پالاس غلبه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم اسپانیا، پونفرادینا در خانه هوئسکا به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت. در این بازی امیر عابدزاده در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و بازی درخشانی از خود نشان داد و اگرچه یک گل دریافت کرد اما بارها مانع از بازشدند دروازه اش شد. گل پیروزی بخش پونفرادینا توسط دنی اوجدا در دقیقه ۴+۹۰ زده شد. این بازیکن گل اول تیمش را هم به ثمر رسانده بود. پونفرادینا با این برد ۴۱ امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد.

یکشنبه شب تیم آاِک که کریم انصاری‌فرد و میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت در چارچوب هفته هجدهم سوپرلیگ یونان در خانه آترومیتوس انتهای جدولی 2 بر صفر پیروز شد. تزاولاس (22) و زوبر (51) برای آاِک گل زدند. کریم انصاری‌فرد نیز دقیقه 75 تعویض شد. در جدول رده‌بندی سوپرلیگ یونان آاِک با 36 امتیاز سوم است.

هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال تیم‌های ماریتیمو و  بلننسس به تساوی یک - یک رسیدند. گل نخست این بازی دقیقه 13 توسط سفیرا از روی نقطه پنالتی برای بلننسس به دست آمد. کوستا نیز دقیقه 45 گل تساوی ماریتیمو را زد. این بازی علاوه بر 90 دقیقه وقت قانونی 10 وقت اضافه نیز داشت. علی علیپور از دقیقه 62 برای ماریتیمو وارد میدان شد. تیم ماریتیمو با 24 امتیاز رده نهم جدول لیگ برتر پرتغال را در اختیار دارد.

مهدی طارمی نیز در جریان پیروزی ۳ بر یک پورتو مقابل فامالیسائو گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی زد. او در این بازی نیمکت نشین بود.

دیگر نتایج مهم فوتبال اروپا

آرسنال صفر- برنلی صفر؛ این نتیجه ناامید کننده در حالی برای توپچی ها رقم خورد که آرتتا از شاگردانش انتظار پیروزی برابر تیم انتهای جدولی را داشت.

بارسلونا یک - آلاوس صفر؛ شاگردان ژاوی در یک بازی ضعیف خارج از خانه خوش شانس بود و با تک گل فرانکی به سه امتیاز رسید.

میلان صفر- یوونتوس صفر؛ یکی از مهم ترین مسابقات این هفته ایتالیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پاری سن ژرمن 4- رنس صفر؛ وراتی، راموس، فائس (گل به خودی) و دنیلو برای شاگردان پوچتینو گلزنی کردند. این اولین گل راموس با پیراهن پی اس جی بود.

کریستال پالاس یک - لیورپول 3؛ شاگردان کلوب با انگیزه ای که توقف سیتی به آنها داده بود در این دیدار خارج از خانه 3 امتیاز را گرفتند اما روز راحتی نداشتند. کریستال پالاس خصوصا در نیمه دوم نمایش دلپذیری داشت اما بندرنشینان با تجربه بیشتری که داشتند امتیازهای کامل بازی را دریافت کردند.

رئال مادرید2 - الچه2؛ پایتخت نشینان اسپانیا در شبی که کریم بنزما نمایش خوبی نداشت و پنالتی از دست داد، کامبک زدند و باخت دو گله را با تساوی عوض کردند. آغاز بازگشت مادریدی ها از مصدومیت و خروج بنزما رقم خورد.

هرتابرلین یک- بایرن مونیخ4 ؛ پیش بینی پذیرترین بازی نه فقط بوندسلیگا که کل رقابت های اروپایی مطابق انتظار با یک برد آسان دیگر برای مونیخی ها همراه بود.

چلسی 2- تاتنهام صفر؛ ورزشگاه استمفورد بریج شاهد درخشش شاگردان توخل بود. یک سوپرگل تماشایی از زیاش و ضربه سر سیلوا برای برد آبی های لندن کافی بود. از نکات جالب این دیدار تصمیم های عجیب داور و تیم VAR بود که بارها اعتراض هر دو تیم را به دنبال داشت. هری کین در این دیدار یک بار موفق به گلزنی شد اما گل او مردود اعلام شد.

امپولی2- رم 4؛ شاگردان مورینیو که در نیمه ابتدایی نیمه اول مقابل امپولی به مشکل خورده بودند در یک 15 دقیقه طوفانی از 24 تا 37 چهار گل زدند تا برد را قطعی کنند. امپولی تلاشش را برای بازگشت با زدن دو گل انجام داد اما در نهایت شکست خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید