رونمایی از "بیرو"‌ در غیاب بیرانوند

دروازه‌بان تیم ملی ایران نمی‌تواند در نمایش فیلم زندگی خود، به سینمای مطبوعات جشنواره چهلم برود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برخلاف پیش بینی‌ها، علیرضا بیرانوند نمی‌تواند برای تماشای فیلم "بیرو" (روایت زندگی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران) که افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر است، در سینمای مطبوعات جشنواره چهلم حاضر شود.

«بیرو» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی که یک روایت سینمایی از دوران نوجوانی این بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال ایران است، در اولین سانس جشنواره فیلم فجر در یازدهم بهمن به نمایش درخواهد آمد، اما درحالی‌ که انتظار می‌رفت علیرضا بیرانوند برای نمایش این فیلم در سینمای مطبوعات جشنواره چهلم حاضر شود با توجه به برنامه بازی‌های تیم ملی در دور سوم مقدماتی جام جهانی، به این نمایش نمی‌رسد.

علیرضا بیرانوند
تصویری از دوران نوجوانی علیرضا بیرانوند

سینما پلاک نوشته است که بیرانوند هفتم بهمن با تیم ملی فوتبال ایران به مصاف عراق و دوازدهم بهمن به مصاف امارات می‌رود و هرچند بازی‌ها در تهران انجام می‌شود، اما دروازه‌بان تیم ملی اجازه خروج از اردو را ندارد.

با برگزاری مراسم قرعه کشی، جدول نمایش فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینمای اهالی رسانه، مشخص شد و بر این اساس فیلم سینمایی بیرو به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره در سانس اول روز یازدهم بهمن در خانه جشنواره به نمایش درمی‌آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید