تفاوت دو پیشکسوت

خاکپور محترم شد، بیژن سوژه کانال های طنز!

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنان سوژه به رسانه هاست می دهد و اظهارات عجیب و غریبش را پایان نمی دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دکتر بیژن ذوالفقار نسب که اخیرا به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شده همچنان معتقد است دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آسیا باز می گردند! این اظهارنظر از سوی ذوالفقار نسب در حالی مطرح شده که صبح امروز قرعه کشی مرحله گروهی رقابت ها انجام شد و 20 تیم منطقه غرب حریفان خود را شناختند!

ذوالفقار نسب پیش از این درباره بعضی مشکلات مالی باشگاه هم اظهار بی اطلاعی کرده بود. مانند بدهی باشگاه به پدیده بابت حضور گل محمدی روی نیمکت سرخپوشان. او همچنان اظهار کرده بود که وظیفه ای برای پرداخت بدهی ها ندارد. بیژن همچنین در یکی از اولین مصاحبه هایش عنوان کرده بود زمانی که مشکلات تیم را زبان گل محمدی شنیده شوکه شده و فکر نمی کرده چنین مسائلی وجود داشته باشد.

تمام موارد فوق نشان می دهد که ذوالفقار نسب با کمترین شناخت و با کمترین کارایی ممکن عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شده و هیچ اشرافی به مسائل و مشکلات باشگاه ندارد. در چنین شرایطی جای چنین سوال از وزارت ورزش مطرح است که با چه طرح و ایده ای چنین فردی را به سمت مهم هیات مدیره باشگاه گمارده است و مهم تر این که خود او چگونه این مساله را پذیرفته است؟

ذوالفقار نسب که از چهره های متوجه و بی حاشیه فوتبال ایران به شمار می رود، با ورود به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به نوعی اعتبار خودش را در معرض ریسک قرار داده است. او چهره ای نام آشنا در فوتبال ایران است که نام او هیچگاه با مسائل حاشیه ای، مدیریتی، سیاسی گره نخورده بود و از او به عنوان یک چهره موجه و تحصیلکرده در فوتبال یاد می شد.

پیش از این پست مدیریتی به محمد خاکپور بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد شده بود و خاکپور با وجود داشتن مدرسه فوتبال در خارج از کشور و سابقه مدیریتی، تخصص خود را برای پذیرفتن سمت مدیریتی در پرسپولیس ناکافی دانسته و از پذیرش پست و سمت خودداری کرده بود. این اقدام خاکپور که در کمال تواضع و فروتنی از پذیرش کاری که به زعم خودش در آن تخخصی ندارد، خودداری کرده بود، مورد تحسین قرار گرفت.

چه خوب بود که ذوالفقار نسب که نه لابی های اقتصادی دارد و نه حتی در جریان مشکلات پرسپولیس قرار ندارد و نه ظاهرا کاری از دستش برای حل مشکلات بر می آید، برای حضور در هیات مدیره باشگاه خودش را از تک و تا نمی نداخت تا حرمت و اعتبار گذشته اش این گونه خدشه دار نشود. همین حالا هم بسیاری از کانال ها بخش هایی از مصاحبه های اخیر او را سوژه کرده اند که این مساله به هیچ وجه در شان مرد متشخص فوتبال ایران نیست.

دیدگاه تان را بنویسید