رویای لالیگا در آستانه تحقق/ امیرعابدزاده در سویا؟

مدیر روابط عمومی باشگاه سویا انجام مذاکره با وکیل دروازه بان ایرانی را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیرعابدزاده مسیر موفقیت را خیلی زودتر از پیش بینی ها طی کرده و حالا در اخبار نقل و انتقالات صحبت از علاقه باشگاه سویا برای جذب او شده است. تیمی بزرگ در فوتبال اسپانیا که سابقه چندین دوره قهرمانی در لیگ اروپا را دارد. این تیم آندلسی پس از مثلث بارسا - رئال - اتلتیکو و در کنار والنسیا بزرگترین تیم فوتبال ماتادورهاست. پس از چند کلین شیت و درخشش در تیم دسته دومی پونفرادینا حالا تیم دوم لالیگا روی او زوم کرده است.

خیمنس درگفتگویی که با فرهیختگان انجام داده علاقه باشگاه سویا به جذب دروازه بان ایرانی را تایید کرده است. این گفتگو را در ادامه می خوانید.

سویا تیم بزرگی است و امیر عابدزاده پسر دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران که آرزو داشته در لالیگا حضور داشته باشد

بله، این جالب است اما جدید و تازه نیست، بسیاری از بازیکنان خوب و مستعد آسیایی آرزوی حضور رسمی در لالیگا را دارند. امیر عابدزاده هم یکی از این بازیکنان خوب است که به‌عنوان دروازه‌بان درخشش قابل قبول و خوبی داشته است و می‌تواند در لالیگا بازی کند.

آیا باید قطعا بگوییم که بین سویا و عابدزاده مذاکره رسمی صورت گرفته است؟

مذاکره رسمی تعریف خاص خودش را دارد، نه این اتفاق رخ نداده است، بلکه باشگاه به مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان پیغام داده است. البته در این حد هم باید استعلام شود، اما تا حدودی مطمئن هستم که سویا به‌دنبال این گلر است و می‌خواهد از این دروازه‌بان خوب استفاده کند.

امیر عابدزاده یکی از بهترین‌های نیم‌فصل نخست لیگ دسته‌دو اسپانیا بوده است

بله، همین‌طور است. حضور در لالیگا هم دستمزد بالاتری دارد و هم اعتبار بیشتری نصیب یک بازیکن فوتبال خواهد کرد. ما امیدواریم که این دروازه‌بان را داشته باشیم و او هم باید امید داشته باشد. مذاکرات ساده نیست و زمان خاص خودش را لازم دارد.

خب این یعنی عابدزاده پیشنهاد رسمی دریافت کرده است؟

وقتی شما از واژه رسمی استفاده می‌کنید با نوع تاکید بر آن مشکل دارم، نه! پیشنهاد رسمی ارائه نشده؛ چراکه در آن صورت باید به سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، یوفا و فیفا نیز گزارش دقیق در فرم مخصوص ارائه شود. برای همین است که می‌گویم پیشنهاد رسمی ارائه نشده است، اما منتظر پاسخ وکیل عابدزاده هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید