همسر فوتبالیست لیگ برتری مشکل ساز شد!

دعوا و مشاجره‌های ملی‌پوش تیم منچسترسیی با همسرش، ناراحتی اهالی محل زندگی این ستاره فوتبال را به همراه داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طبق خبرهای منتشر شده در رسانه‌های خارجی، کایل واکر ستاره تیم منچسترسیتی انگلیس در روزهای گذشته با همسر خود دعوا و مشاجره‌های بسیار زیادی داشته است ک این موضوع باعث ناراحتی همسایه‌های این فوتبالیست شده است. همسایه‌های این فوتبالیست مدعی شده‌اند که مشاجره‌های این زوج فضای محل زندگی آن‌ها را آلوده کرده است..

یک منبع مطلع از این ماجرا گفت: «همسایه‌ها آزرده‌خاطر شده‌اند. این منطقه دلپذیر و دلچسب بود ولی زبان آن‌ها مبتذل است.»

آنی ۲۹ ساله که مادر ۳ فرزند است، از این اتهامات خشمگین است. ضمن اینکه کایل ۳۱ ساله سعی دارد ناراحتی همسایه‌های خود را برطرف کند. این منبع اضافه کرد: «همسایه‌ها دیگر با آن‌ها صحبت نمی‌کنند. کایل با آنی مشاجره کرد زیرا صدای ناسزا و فریاد از باغشان می‌شنیدیم. فضای این منطقه عالی‌ است و پر از مدیران برجسته است. اصلاً انتظار ندارند چنین ادبیاتی در این حوالی شنیده شود. از شنیدن صدای فریاد خسته شده‌اند. صدای فحاشی را از خانه خود می‌شنوند و می‌گویند آنی خیلی عصبی و بدخلق است.»

منبعی که با نشریه «سان» در این باره حرف می‌زد، در مورد درگیری‌ها و فحاشی در "پرستبری چشایر" اضافه کرد: «این اتفاق خیلی رخ داده است. همسایه‌ها از آنی خواستند که صدای خود را پایین بیاورد و او عصبانی شد. کایل با آن‌ها تماس گرفت تا صلح برقرار کند اما موفق نشد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید