ابراز علاقه به مهدی قایدی در امارات+ عکس

با افزایش محبوبیت قایدی نزد هواداران شباب الاهلی، یکی از هواداران این تیم پوستر این بازیکن ایرانی را پشت ماشین شخصی خود نصب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی قایدی ستاره جوان و ایرانی تیم شباب الاهلی امارات که از محبوبیت زیادی میان هواداران این تیم برخوردار است، اکنون به سوژه‌ای داغ برای هواداران این تیم تبدیل شده است تا پوسترهای او را بر روی وسایل شخصی خود نصب کنند. 

ماشین هوادار شباب الاهلی

در حالی که هواداران شباب الاهلی برای حمایت از تیم مورد علاقه خود راهی استادیوم راشد شده‌ بودند، یکی از آن‌ها مورد جالب‌تری نسبت به سایرین داشت و آن نیز نصب عکسی از مهدی قایدی بازیکن ایرانی شباب الاهلی پشت خودروی لکسوس این هوادار است. قایدی که تابستان گذشته از استقلال راهی شباب الاهلی شد، به محبوبیت قابل توجهی نزد هواداران این تیم رسیده است.

در روز پایانی بازی‌های هفته سیزدهم لیگ امارات شباب الاهلی با نتیجه (3 - 1) برابر خورفکان به پیروزی دست یافت. عمر عبدالرحمن (27)، بالا ژویلرم (58) و یحیی القصانی (90) زننده 3 گل شباب الاهلی بودند. گل خورفکان هم در دقیقه 55 با اشتباه ولید عباس بازیکن حریف حاصل شد.

مهدی قایدی در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد. احمد نوراللهی نیز در فهرست بازیکنان شباب الاهلی حضور نداشت. تیم شباب الاهلی با 23 امتیاز در رده سوم جدول لیگ امارات جای دارد. العین (30 امتیاز) و الوحده (24 امتیاز) اول و دوم هستند.

دیدگاه تان را بنویسید