نخستین حرف های اریکسن پس از سکته قلبی در یورو 2020 +ویدیو

کریستین اریکسن برای اولین بار مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و از رویا و شرایط جسمانی خود صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریستین اریکسن که به چهره برتر یورو 2020 لقب گرفت، هنوز نتوانسته به دنیای فوتبال بازگردد و بسیاری معتقدند که دوران فوتبالی او به پایان رسیده است. البته خود اریکسن این نظر را ندارد و می‌خواهد به آرزوی بزرگ خود دست پیدا کند.

پس از اتفاق تلخ یورو 2020 و به زمین افتادن اریکسن، این بازیکن برای اولین بار مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و از آرزوی بزرگ و شرایط جسمانی خود صحبت کرد.

او در مصاحبه با تلویزیون دانمارک گفت: هدف من این است که در جام جهانی قطر بازی کنم. من می‌خواهم در تیم ملی بازی کنم و این یک آرزوی بزرگ برای من است. من آرزو دارم که به دنیای فوتبال بازگردم و مطمئن هستم که این اتفاق رخ خواهد داد.

اریکسن ادامه داد: از نظر جسمانی، اوضاع خوبی دارم و آماده بازی کردن هستم. من می‌خواهم دوباره فوتبال بازی کنم و اثبات کنم که در همان کیفیت سابق خودم می‌توانم بازی کنم.

وی اظهار داشت: تیم ملی برایم بسیار اهمیت دارد. من می‌خواهم در جام جهانی برای کشورم بازی کنم. این رویای من است که به ترکیب تیم ملی دانمارک دوباره اضافه شوم و در ورزشگاه «پارکن» دوباره بیایستیم و آن اتفاق را از ذهن‌ها پاک کنم. من اثبات خواهم کرد که می‌توانم دوباره به تیم ملی راه پیدا کنم و الان همه چیز در دست مربی است تا سطح من را ارزیابی کنم.

اریکسن گفت: برایم بسیار لذت بخش بود که مردم این گونه پیام محبت آمیز برایم فرستادند. نامه نوشتند و گل برایم فرستادند. این اتفاقات تاثیر زیادی روی من و خانواده‌ام گذاشت.

ستاره سابق اینترمیلان ادامه داد: در بیمارستان که بودم ، به من هر روز اطلاع دادند که از هر جای دنیا برایت گل فرستاده‌اند. این برای من بسیار عجیب بود و اصلا انتظار نداشتم. من برای 5 دقیقه مرده بودم و این برایم بسیار ارزشمند است.

وی اظهار داشت: من از پزشکان، هم‌تیمی‌هایم و خانواده‌ام شخصا و حضوری تشکر کردم ولی نتوانستم هیچگاه پاسخ هزاران نامه، ایمیل و گل فرستادن‌های آنها را بدهم. از همه از آنها ممنونم که از من حمایت کردند زیرا کمک آنها خیلی در شرایط من تاثیر گذاشت.

 

حجم ویدیو: 5.46M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید