پاری سن ژرمن بی مسی صعود کرد/ شکست؛ هدیه ویژه سال نو منچستریونایتد برای هواداران!+عکس

2022 برای منچستریونایتد بسیار بد آغاز شد و آنها در خانه مقابل ولوز شکست خوردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، منچستریونایتد در شبی که اصلا نمایش خوبی ارائه نداد، در استادیوم خانگی خود اولدترافورد با یک گل مغلوب ولورهمپتون شده و سال 2022 را با شکست آغاز کرد.

بر خلاف تصور ولورهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 12 می توانست با ضربه محکم و تماشایی پودنس به گل اول مسابقه دست یابد، اما داوید دخیا با عکس العملی تماشایی این توپ را به کرنر فرستاد. لحظاتی بعد نوس با ضربه ای محکم دروازه یونایتد را تهدید کرد، اما باز هم دروازه بان این تیم واکنش خوبی نشان داد. حملات ولوز ادامه یافت و در دقیقه 19 این نلسون سمدو بود که با حرکت در محوطه جریمه تیم میزبان صاحب فرصت شده و اقدام به ضربه زدن کرد، اما داوید دخیا باز هم عکس العمل نشان داد و این ضربه را دفع کرد. در اواخر نیمه اول ولورهپتون باز هم موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه یونایتد داشت، اما این بار ضربه سر خیمنز با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 40 این بار ضربه خیمنز در مسیر ورود به دروازه به نمانیا ماتیچ برخورد کرد و در نهایت علیرغم برتری تیم مهمان در نیمه اول، دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در ادامه این نلسون سمدو بود که در گوشه محوطه برای باز کردن دروازه حریف اقدام کرد، اما لوک شاو مانع رخ دادن این اتفاق شد. در دقیقه 67 و روی پاس به بیرون ماتیچ بود که برونو فرناندس تا آستانه باز کردن دروازه ولوز پیش رفت، اما ضربه این ستاره پرتغالی با بدشانسی به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. لحظاتی بعد کریستیانو رونالدو دروازه ولورهمپتون را باز کرد، اما این گل آفساید اعلام شد. اما در در دقیقه 75 این بار ولوز فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه ایستگاهی و تماشایی سایس به دیرک دروازه داوید دخیا برخورد کرد. اما در دقیقه 82 حملات ولورهمپتون جواب داد و این تیم بالاخره به گل اول دست یافت. دفع توپ ضعیف فیل جونز در مقابل ژائو موتینیو قرار گرفت و او با ضربه ای زمینی و دقیق از پشت محوطه به زیبایی گل اول تیمش را به ثمر رساند. در ثانیه های پایانی ایستگاهی برونو فرناندز با مهار دروازه بان ولوز همراه شد و در نهایت یونایتد با یک گل در خانه شکست خورد.

صعود پاری سن ژرمن بی مسی

دوشنبه از ساعت 23:40 به وقت تهران، دو تیم ونس و پاریسن ژرمن از چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی در استادیوم دلا رابین به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که ونس در دسته‌های پائینی فوتبال فرانسه قرار دارد و البته مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفت تا از غیبت نیمار و لیونل مسی نهایت بهره را ببرد و بیشتر بازیکنان جوانش میدان دهد. در نیمه اول پاریس متقدرانه تیم برتر میدان بود و اصلا اجازه نفس کشیدن به ونس را نداد. فشار حملات مهمان ادامه پیدا کرد و در نهایت پرسنل کیمپمپه موفق شد در دقیقه 28 گل اول را به ثمر برساند و نیمه اول با پیروزی 0-1 مهمان به پایان رسید. در نیمه دوم، میزبان بازی را تهاجمی آغاز کرد، اما پس از گذشت دقایقی باز هم توپ و میدان در اختیار پاریسی‌ها قرار گرفت و آتش بازی امباپه آغاز گردید. در دقیقه 59 امباپه اختلاف را دو برابر کرد و در دقیقه 71 و 76 دو گل دیگر به ثمر رساند تا به اصطلاح در این بازی هت‌تریک و تیمش را با پیروزی 0-4 راهی مرحله یک هشتم نهایی کند.

 

 

منچستریونایتد ولورهمپتون

منچستریونایتد ولورهمپتون

دیدگاه تان را بنویسید