جی پلاس؛

حواشی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال| درگیری بازیکنان آلومینیوم و استقلال در اراک/ گلزن پرسپولیس اشتباه شد!+ عکس و ویدیو

حواشی دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال را در این گزارش مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های لیگ برتری در هفته سیزدهم امروز(دوشنبه) به مصاف رقیبان خود رفتند که پرسپولیس و سپاهان حریفان خود را شکست دادند و استقلال مقابل آلومینیوم متوقف شد.

 

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک:

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و نیما درودی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، آرمان رمضانی و رودی ژستد

در پایان این دیدار پس از سوت داور درگیری میان بازیکنان دو تیم شکل گرفت.

بعد از پایان نیمه اول رسول خطیبی به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد. خطیبی با دستان خود به حالت اعتراض اشکان خورشیدی را خطاب قرار داد و اعتراض خود را بابت پنالتی به وی نشان داد. خطیبی و دستیارانش هنگام ورود داوران به رختکن به سمت آنها رفته و به شدت واکنش نشان دادند.

 بازیکنان تیم آلومینیوم اراک هم بعد از اعتراض سرمربی تیم خود به تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی در نیمه اول معترض شدند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم بعد از پایان نیمه اول به داور بازی معترض شد.

باشگاه استقلال با انتشار تصاویری روی خروجی رسانه رسمی به حضور تماشاگران در ورزشگاه واکنش نشان داد.

14001013000473_Test_NewPhotoFree

امین قاسمی نژاد به دلیل شائبه هایی که در مورد محرومیتش به دلیل شکایت باشگاه پدیده مشهد وجود داشت، در بازی با پدیده و فولاد نامش در لیست استقلال قرار نداشت. با این حال بعد از استعلام باشگاه استقلال از فدراسیون او برای بازی امروز برابر آلومینیوم روی نیمکت آبی ها خواهد نشست.همچنین ابوالفضل جلالی با وجود پایان دوران مصدومیتش برای بازی با آلومینیوم نامش از لیست استقلال خارج شده تا بابک مرادی تنها نفر تعویضی برای جعفر سلمانی در پست بال چپ باشد.

photo_2022-01-03_14-11-13

 هواداران استقلال از ساعت‌ها قبل مقابل هتل محل اقامت آبی‌پوشان تجمع کرده و منتظر  حضور بازیکنان استقلال مقابل هتل بودند تا با آنها عکس سلفی بگیرند.بازیکنان در جواب درخواست یک هوادار کودک معلول که علاقه خاصی به تیم استقلال داشت، پیراهن تیم استقلال را امضا و به او اهدا کردند.

هواداران استقلال شور و شوق خاصی در بیرون از هتل ایجاد کردند و به شدت فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال را تشویق می‌کنند.در کنار هواداران استقلال، هواداران تیم آلومینیوم هم مقابل هتل حضور دارند. حضور همزمان هواداران دو تیم مقابل هتل درگیری لفظی آنها را به دنبال داشت.

14001013130852417244286510

14001013130825526244286410

14001013130759682244286310

حواشی دیدار پدیده و سپاهان

۲ دروازه بان پدیده به دلیل درگیری در رختکن پس از بازی با تیم پیکان، از تیم خود اخراج شدند.این درگیری به برخورد فیزیکی بین ۲ دروازه‌بان یعنی میلاد فراهانی و سعید جلالی راد کشید و یکی از آنان برای آوردن قمه به سوی خودرو شخصی خود رفت اما اقدامی انجام نشد.باشگاه این ۲ دروازه‌بان متخلف را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده است و  اکنون "بابک سلامت" به عنوان دروازه‌بان تیم جوانان شهرخودرو مقابل تیم سپاهان به میدان رفت.سعید جلالی راد برای تماشای بازی پدیده مقابل سپاهان به جایگاه خبرنگاران آمد و در قسمت جداگانه ای نشست.

حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتور

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد مسلمی ‌پور، آرش قادری، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، علی نجفی، شاهین ثاقبی، علی دشتی، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان نریمان جهان و پیمان بابایی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر

* رضا دهقانی، هافبک تراکتور که در ابتدای فصل برای پرسپولیس بازی می‌کرد پس از پیاده شدن از اتوبوس تیم تبریزی خوش و بش گرمی با برخی اعضای تیم پرسپولیس انجام داد.

* همچنین طرح موزاییکی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس روی سکوها نصب شده بود. البته تصاویری از شهدای مقاومت هم از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.

* باد شدید و سرمای سوزناکی در ورزشگاه آزادی وجود داشت.

* یحیی گل محمدی و حمید مطهری پس از ورود به ورزشگاه کیفیت زمین را مورد ارزیابی قرار دادند.

* سعید آقایی پس از ورود به زمین برای دقایقی با حسین خطیبی، مربی سابق خود در تراکتور و گسترش فولاد صحبت کرد.

* روی سکوهای ورزشگاه پرچم و لوگو بزرگ پرسپولیس، دیوارنگاره اعضای این تیم به چشم می‌خورد اما با توجه به شدت وزش باد اعضای کانون هواداران پرسپولیس این پرچم را جمع کردند.

*معصومه پاشایی بهرام، نماینده مردم جلفا و مرند برای تماشای بازی پرسپولیس و تراکتور در جایگاه VVIP ورزشگاه آزادی حاضر شد.

*اواخر نیمه اول عبدالله حسینی روی زمین افتاد اما پیام حیدری به این دلیل که اعتقاد داشت مدافع تراکتور اتلاف وقت می‌کند به وی کارت زرد داد که این موضوع با عصبانیت و اعتراض شدید حسینی به داور همراه شد.

*سید جلال حسینی در بین دو نیمه به دلیل آسیب دیدگی جزئی از زمین بیرون رفت و جای خود را به فرشاد فرجی داد‌.

*در شرایطی که سیامک نعمتی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند گوینده ورزشگاه به اشتباه علی نعمتی را به عنوان زننده این گل معرفی کرد.

*پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه 64، کاظم محمودی سرپرست تراکتور و نیمکت‌نشین های این تیم به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند و حتی محمدرضا اخباری به دلیل عصبانیت با مشت توپ را به زمین کوبید. به همین دلیل پیام حیدری، محمودی را با کارت زرد جریمه کرد.

*پس از خراب شدن این پنالتی با ضربه مهدی ترابی، عیسی آل کثیر که در بازی با ذوب آهن به دلیل پنالتی زدن هافبک سرخ‌پوشان جر و بحثی با وی داشت، اولین بازیکنی بود که به ترابی دلداری داد.

*مهدی شیری در دقیقه 69 جای خود را در ترکیب پرسپولیس به مهدی عبدی داد اما با حالت برافروخته ای روی نیمکت نشست.

*سامان نریمان جهان پس از تعویض با رضا دهقانی با عصبانیت خاصی از زمین بیرون آمد و به توپی که در کنار نیمکت تراکتور بود شوت زد.

گلر پرسپولیس بازی با پدیده را از دست داد

حامد لک سنگربان سرخپوشان پایتخت با دریافت کارت زرد در دیدار امروز مقابل تراکتور، 4 اخطاره شد و دیدار هفته آینده مقابل پدیده را از دست داد.

دیدگاه تان را بنویسید