توصیه رونالدینیو به امباپه؛

با مسی و نیمار می‌توانی قهرمان اروپا شوی

رونالدینیو به ستاره فرانسوی توصیه کرد که در تیم پاریس بماند تا با این تیم قهرمان اروپا شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاریس در تابستان به پایان می‌رسد و این بازیکن گران‌بهای دنیای فوتبال می‌تواند به هر باشگاهی که خواست منتقل شود. او رویای رسیدن به سانتیاگو برنابئو را در سر دارد و به همین علت، همه رسانه‌ها معتقد هستند که مقصد بعدی ستاره فرانسوی رئال مادرید خواهد بود.

فارس نوشت؛ باشگاه پاری سن ژرمن البته تصمیم دارد تا با پیشنهاد تمدید قرارداد مانع انتقال رایگان امباپه به دیگر تیم‌ها شود ولی تاکنون ناموفق بوده است. رونالدینیو که زمانی در پاریس روزهای درخشانی را سپری کرده بود، به همین علت پشت باشگاه سابقش آمد و در خصوص آینده امباپه صحبت کرد.

رونالدینیو گفت: همه بازیکنان دنیا دلشان می‌خواهد که در تیم پاریس بازی کنند زیرا بهترین‌های دنیا اکنون در این تیم حضور دارند. به همین علت پاری سن ژرمن اکنون بهترین تیم دنیاست. به همین علت من تصور می‌کنم که امباپه تا سالیان سال در پاریس بماند.

وی ادامه داد: شانس قهرمانی در اروپا با پاری سن ژرمن نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر است و امروز پاریس یک نیمکت قدرتمند دارد. امباپه می‌داند که می‌تواند با این تیم به قهرمانی برسد و جای خالی این جام را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

رونالدینیو اظهار داشت: برای من فوق العاده خواهد شد که اگر امباپه با پاریس قهرمان اروپا شود. آنها شانس زیادی نیز دارند و همه معتقدند که به خاطر ترکیب کنونی تیم ، مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید