جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| اطلاعیه باشگاه سرخ پوشان درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات/ آغاز فرایند واگذاری سرخابی ها از بهمن ماه

هنوز مهر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان بعد از پرداخت مطالبات کالدرون خشک نشده که امروز نامه شکایت اوساگونا به فیفا رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخبار باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در 5 دی ۱۴۰۰ در اینجا مشاهده می کنید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز هم بسته شد

 درحالی که همه عوامل ورزشی در کشور به دنبال گرفتن مجوز برای سرخابی ها هستند تا این دو باشگاه از آسیا حذف نشوند امروز از سوی فیفا اعلام شد که پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان باز هم بسته شده است.هنوز مهر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان بعد از پرداخت مطالبات کالدرون خشک نشده که امروز نامه شکایت اوساگونا بازیکن اسبق سرخپوشان به فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال و اطلاع داده شد به دلیل بدهی ۹۰ هزار دلاری این باشگاه به این بازیکن پنجره این باشگاه باز هم بسته شده است.پیش از این باشگاه پرسپولیس در تاریخ هفتم مهر اعلام کرده بود پرونده این بازیکن را به دادگاه عالی ورزش ارجاع داده است. کمیته تعیین وضعیت فیفا باشگاه پرسپولیس را به مبلغ 96 هزار دلار محکوم کرده بود اما امروز مشخص شد که درخواست سرخپوشان رد شده است و این باشگاه باید این پول را پرداخت کند.باشگاه پرسپولیس به تازگی بعد از یک ماه بلاتکلیفی با دو بازیکن تاجیکستانی قرارداد بسته بود و منتظر صدور ITC آنها است که بتوانند به میدان بروند اما امروز اعلام شد که دوباره پنجره این تیم بسته شده و تا زمانی که این پول پرداخت نشود بسته می ماند.با این شرایط واقعا سوالی که مطرح می شود این است که این باشگاه چطور می خواهد مجوز حرفه ای بگیرد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات

در پی انتشار خبر بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، اعلام می‌شود هیچ نامه‌ جدیدی از فیفا در ارتباط با پرونده اوساگونا توسط باشگاه دریافت نشده است و پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز است.در پی انتشار خبری مبنی بر این که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به جهت پرونده مطالبات اوساگونا، مجددا بسته شده است، به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس کماکان باز است و در این رابطه مشکلی وجود ندارد.همچنین اعلام می‌شود در ارتباط با این پرونده، باشگاه پرسپولیس هیچ اعلام جدیدی را از فیفا دریافت نکرده است و تنها یک نامه از وکیل ایشان دریافت شد که خواهان پرداخت طلب موکل خود از سوی باشگاه پرسپولیس شده است.

کارت بازی دو بازیکن تاجیک پرسپولیس صادر شد

آی تی سی دو بازیکن تاجیکستانی هم صادر شد. وحدت هانانوف و منوچهر صفروف به این ترتیب میتوانند در بازی با سپاهان تیمشان را همراهی کنند. البته هانانوف به دلیل مصدومیت تا نیم فصل دوم از زمین دور خواهد بود.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار متنی مشترک از سرپرست این باشگاه حمایت کردند.

حمایت پرسپولیسی‌ها از صدری

عصر امروز اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار متنی مشترک حمایت خود را از سیدمجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کردند.در این متن آمده است:پرسپولیس در تمام طول این سال‌ها از بی‌ثباتی در حوزه مدیریت ضربه خورده و چه بسا اگر در این زمینه تصمیمات بهتری گرفته می‌شد شاهد برخی اتفاقات ناگوار نبودیم. در طول یکسال گذشته پرسپولیس فراز و نشیب‌های مدیریتی زیادی داشته و چه بهتر که اکنون بعد از به سامان رسیدن نسبی اوضاع و شرایط به مدیریت کنونی اعتماد و فضا را برای ادامه کارشان مهیا کرد. آقای صدری سرپرست باشگاه در خیلی از موارد به تنهایی مشکلات را رفع کرد و با توجه به تجربه و شناختی که از فضای باشگاه کسب کرده‌اند بهترین گزینه در ادامه راه خواهند بود. پرسپولیس در کوران مسابقات و بازی‌های مهمی که در پیش است بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و امیدواریم که این آرامش برای تیم فراهم شود.انتشار این متن در حالی رخ می‌دهد که پیش از این صحبت‌هایی از تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس و حضور افرادی همچون باران‌چشمه و رضا درویش مطرح شده بود.

اخبار باشگاه استقلال

ایراد ۴۰۰ صفحه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرخابی ها

ایرادات پرشمار کنفدراسیون فوتبال آسیا به دو باشگاه پرطرفدار پایتخت طی روزهای گذشته سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.روز گذشته بود که داریوش مصطفوی در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد:اگر رئیس جمهور پیشین برای این دو تیم کاری انجام می‌داد الان ۴۷۸ صفحه گله از کنفدارسیون فوتبال آسیا نداشتیم اما کدام تیم این همه ایراد دارد که AFC آن را به فدراسیون اعلام کرده است.اما  اینکه کدام باشگاه این همه ایراد در مدارکش وجود  داشت جای سوال است. طی نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ارسال شده ۴۷۱ صفحه ایراد به باشگاه پرسپولیس و ۴۲۰ صفحه ایراد از باشگاه استقلال گرفته شده است. جالب است مسئولان هر دو باشگاه یکسری از فرم‌ها را به درستی پر نکرده‌اند که این موضوع باعث رد برخی مدارک آنها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.همچنین برخی مدارک دو باشگاه به زبان فارسی به AFC ارسال شده که این مدارک رد شده است. کنفدراسیون فوتبال اسیا اعلام کرده مدارک باشگاه‌ها تمام و کمال باید به زبان انگلیسی ارسال شود در غیر این صورت تمامی مدارک آنها برگشت خواهد خورد./ فارس

آغاز فرایند واگذاری سرخابی ها از بهمن ماه

 علی رغبتی اظهار داشت: صبح امروز در جلسه ای که با حضور سید حمید سجادی، مهدی تاج و اینجانب در محل وزارتخانه برگزار شد، موضوع اخذ مجوز حرفه ای شدن سه باشگاه ایرانی، پرسپولیس، استقلال و گل گهر با هدف جلوگیری از ضررهای احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.وی در خصوص جزئیات این نشست گفت: نهاد مسئول در AFC ایراداتی را به پرونده های سه باشگاه ایرانی وارد کرده و به باشگاهها مهلت داده است تا پایان روز دوشنبه در این خصوص مدارک و مستندات خود را ارائه دهند که بلافاصله با حضور فدراسیون فوتبال و کمیته های مرتبط، مدیران دو باشگاه و همکاری این وزارخانه فرایند تهیه مستندات آغاز شده است.مدیر کل دفتر برنامه برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی با بیان اینکه مالکیت مشترک یکی از ایرادهای مطرح شده از سوی کنفدراسیون آسیا بود، یادآور شد: در راستای رفع مشکل عنوان شده، بلافاصله مجامع دو باشگاه توسط دولت محترم تفکیک شد.در خصوص واگذاری باشگاه ها از طریق فرابورس که فرایند و تشریفات قانونی خاص داشته، مدتها است این موضوع توسط کارشناسان سازمان خصوصی سازی در حال پیگیری و اجرایی شدن است.وی توضیح داد: نهایتا مقرر شد تا اواخر بهمن فرایند عرضه سهام دو باشگاه در بورس آغاز شده و مطابق برنامه ریزی انجام شده دنبال شود و برای سایر ایرادها، مدیران دو باشگاه در تلاش هستند و وزارت ورزش وجوانان نیز هرگونه همراهی و حمایت را در این خصوص داشته است./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

استقلالی ها بدون استراحت مقابل فولاد

فرهاد مجیدی معمولا تمرینات 2 روز بعد از هر بازی را تعطیل می کند اما با تصمیم مجیدی، آبی ها امروز یک جلسه تمرینی را برگزار می کنند.با توجه به حساسیت بازی برابر فولاد، مجیدی تیمش را بدون استراحت آماده این بازی می کند و امیدوار است آبی ها بتوانند با شکست دادن تیم جواد نکونام صدرجدول را حفظ کنند.

غیبت غفوری و یامگا در تمرین استقلال

تیم فوتبال استقلال امروز یک جلسه تمرینی را در سالن وزنه پشت سر گذاشت. شاگردان فرهاد مجیدی در این جلسه تمرینی زیر نظر کادرفنی در ایستگاه‌های مختلف به کار با وزنه مشغول شدند.وریا غفوری در این تمرین غایب بود. همچنین کوین یامگا به دلیل سرما خوردگی در این تمرین شرکت نداشت. محمد دانشگر که مدتی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه انگشت پا در تمرینات استقلال غایب بود، در این تمرین شرکت داشت.

دیدگاه تان را بنویسید