علی کریمی خطاب به وزیر ورزش: حق هواداران پرسپولیس این نیست

علی کریمی با ارسال پستی در اینستاگرام از وزیر ورزش خواست مشکل مدیریتی پرسپولیس را حل کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی کریمی با ارسال پستی در اینستاگرام نوشت: «همیشه انتظار داشتیم که وزیر ورزش و جوانان از جنس و بدنه ورزش باشد و مشکلات ورزشکاران را لمس کرده باشد. وقتی آقای سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شدند امیدوار شدیم که اتفاقاتی که در دوران برخی وزاری قبلی رخ می‌داد، تکرار نشود و تصمیمات اصولی‌تر و ورزشی‌ در همه رشته‌ها گرفته شود. در دوران گذشته شاید برخی از وزرا ورزشی نبودند و تصمیمات‌شان به دلیل ورزشی‌ نبودن‌شان توجیه داشت اما از آقای سجادی که قهرمان آسیا بوده توقعات و انتظارات بالا بوده و این انتظارات به‌حق است.»

او با اشاره به مدیریت باشگاه استقلال توضیح می دهد: «استقلال نسبت به فصل گذشته مشکلات مدیریتی ندارد که این اتفاق خوبی است و انتظار می‌رود همین شرایط برای پرسپولیس نیز رقم بخورد و مشکل مدیریتی این باشگاه نیز حل شده و فردی انتخاب شود که بتواند با تصمیمات اصولی و فوتبالی باری از روی دوش پرسپولیس بردارد. از وزیر ورزش انتظار می‌رود که هیئت مدیره‌ای انتخاب کند که هم پرسپولیسی دلسوز و هم اقتصادی باشند. متاسفانه در برخی موارد در گذشته هیئت مدیره‌ای انتخاب می‌شد که خیلی کمک نمی‌کرد و همین موضوع مشکلات بزرگی را برای تیم به وجود می‌آورد. حالا که یک فرد ورزشی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده، این انتظار می‌رود که با انتخابی درست،پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد.»

کریمی در پایان می گوید: «حق هواداران میلیونی پرسپولیس این نیست که هر روز با مشکلات عدیده‌ای مواجه باشند و به همین دلیل انتظار آنها برای سر و سامان گرفتن شرایط تیم‌شان به‌حق و بجا است. انتخاب هیئت مدیره مناسب و به دنبال آن یک مدیرعامل کاربلد می‌تواند، مشکلات پرسپولیس را به حداقل برساند.»

درخواست علی کریمی از وزیر ورزش

دیدگاه تان را بنویسید