واکنش گرایی به لقب "مرد یخی" اتحادیه جهانی کشتی

فرنگی‌کار کشورمان در خصوص لقب "مرد یخی" که اتحادیه جهانی به او داده واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدرضا گرایی قهرمان کشتی المپیک و قهرمان کشتی مسابقات جهانی نروژ درباره انتخابش به عنوان بهترین کشتی گیر سال، عنوان کرد: در سال 2021 تنها فرنگی کاری بودم که هم در المپیک و هم در مسابقات جهانی نروژ شرکت کردم و مدال طلا گرفتم، به همین دلیل اتحادیه جهانی این انتخاب را داشته است. خدا را شاکرم که این نتیجه را توانستم کسب کرده و به این مهم دست پیدا کنم.

فدراسیون کشتی نوشت؛ قهرمان وزن 67 کیلوگرم المپیک توکیو در ادامه گفت: در وزنی که من شرکت کرده بودم یکی از سخت ترین وزن ها بود و 7 قهرمان جهان در آن حضور داشتند. شانس همه قهرمانان برای گردن آویز طلا زیاد بود اما من به لطف خدا توانستم به این مدال دست پیدا کنم.

گرایی در خصوص توقعات مردم از وی بعد از دریافت این عناوین، خاطرنشان کرد: مردم از کشتی که ورزش اول کشور است انتظار زیادی دارند و ان شالله که با دعای خیر آنها همیشه مدال آوری داشته باشم. اردوها شروع خواهد شد و من هم نقاط قوت و ضعف خود را بررسی می کنم و برای مسابقات جهانی 2022 و المپیک 2024 به مرز آمادگی کامل خواهم رسید.

وی در خصوص عنوان "مرد یخی" یادآور شد: مردم همیشه به من لطف داشته اند و این لقب را اتحادیه جهانی به صورت رسمی برای من اعلام کرده که شاید به خاطر خونسردی که در چهره ام است به این لقب معروف شده ام. هر جور که مردم صلاح بدانند من هم قبول داشته و هر لقبی که آنها برای من بگذارند دوست دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید