جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| کاپیتان 2 بازی آینده آبی ها را از دست داد؛ گاف عجیب در کمپ ناصر حجازی! + عکس

زیباسازی کمپ ناصر حجازی با قرار گرفتن عکس های پیشکسوتان و یک گاف عجیب رو به رو شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 15 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

اطلاعیه سرخ پوشان درباره اشتباهات داوری

در این اطلاعیه آمده است؛ این روزها شاهد هستیم که بعضی تیم‌ها و باشگاه‌ها در حوزه مسائل داوری در حال جوسازی‌هایی هستند که احساس می‌شود این حجم از تخریب جامعه داوری فقط می‌تواند با هدف تاثیرگذاری روی ایشان و فشار روی ارکان فوتبال، به ویژه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، برای گرفتن امتیاز در بازی‌های آتی باشد. هرچند باور داریم که ارکان فوتبال تحت تاثیر چنین مسائلی قرار نمی‌گیرند ولی به هر حال این شرایط مایه نگرانی است. باشگاه پرسپولیس خود در سال‌های گذشته همواره از جهت اشتباهات داوری لطماتی دیده است و در همین ارتباط همواره از راه‌های قانونی در صدد دفاع از حقوق خود برآمده است اما آن ‌چه این روزها از بعضی تیم‌ها و عوامل آن شاهد هستیم خارج از هر عرف و عادت است. بدون تردید باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از آسیب دیده‌ترین تیم‌ها از اشتباهات داوری که قهرمانی‌ها را به این سبب از دست داده است، در صف مقدم تلاش برای کاسته شدن از اشتباهات داوری است ولی این مهم را در سایه ایجاد شرایط بهتر برای داوری کشورمان و افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش جستجو می‌کند و منصفانه نیست که به این شکل عجیب و غریب به داوری هجمه وارد و در جهت تخریب آن اقدام شود.

تمرین پرسپولیس تعطیل شد

با اعلام و صلاحدید کادر فنی، تمرین امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی تعطیل شد.سرخپوشان پایتخت، تمرینات خود را برای دیدار برابر تیم هوادار تهران، از فردا (سه‌شنبه) پیگیری می‌کنند.این مسابقه از ساعت 18 پنجشنبه در چارچوب دیدارهای هفه نهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

رادو هم امروز پول می‌گیرد هم دو هفته بعد

رادوشویچ دیروز جلسه‌ای درباره مشکلات مالی با مدیر باشگاه پرسپولیس برگزار کرده و صدری هم به او اعلام کرده امروز مبلغی به حساب او واریز می‌کند و تا دو هفته دیگر بازهم دریافتی خواهد داشت. حالا رادو که از وضعیت پرداختی باشگاه گلایه‌مند است ‌امیدوار شده ضمن دریافت کامل مطالبات فصل پیش، درصدی از قرارداد فصل جاری خود را نیز دریافت کند.

فراخوان پرسپولیس برای حضور طلبکاران در باشگاه

 

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از کلیه طلبکاران که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده در ارتباط با مطالبات خود اقدام نکرده‌اند، درخواست کرد با اسناد و مدارک مثبته، تا تاریخ 30 آذر 1400 به این باشگاه مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: " این باشگاه در راستای شفاف‌سازی‌های مالی و حقوقی، همچنین ساماندهی مسائل و اسناد مالی خود در نظر دارد نسبت به تعیین و تکلیف بدهی‌های سال‌های گذشته اقدام کند.بر این اساس اعلام می شود کلیه افرادی که در این ارتباط ادعا و مطالبه‌ای دارند تا روز 30 آذر سال جاری (1400)، اسناد مثبته خود را ارایه نمایند تا پس از بررسی نسبت به شفاف‌سازی و تعیین قطعی میزان بدهی‌های باشگاه اقدام لازم صورت بگیرد.این اقدام با توجه به آن صورت می‌گیرد که باشگاه پرسپولیس هر از چند گاهی با پرونده‌های حقوقی و قضایی روبه رو می شود که بعضا منجر به بروز مشکلاتی نظیر توقیف و مسدودی حساب‌ها شده است.سید مجید صدری، رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، پیش از این نیز در اظهارنظرهای خود اعلام کرده بود از طلبکاران گذشته باشگاه درخواست می‌کند قبل از اقدام‌های حقوقی و قضایی برای مذاکره و بررسی امکان حل و فصل اختلاف مالی به باشگاه مراجعه کنند."

اخبار باشگاه استقلال

 ابهام در محل برگزاری بازی پیکان و استقلال

باشگاه پیکان پس از برگزاری دیدار با گل گهر در ورزشگاه دستگردی قصد دارد از شاگردان فرهاد مجیدی هم در این محل میزبانی کند اما مسئولان ورزشگاه تاکنون با این موضوع موافقت نکرده‌اند. در صورتی که باشگاه پیکان موفق به جلب رضایت مسئولان ورزشگاه دستگردی نشود، به احتمال فراوان این دیدار در ورزشگاه انقلاب کرج انجام خواهد شد.

شوک کادر فنی به ژستد و یامگا

کادرفنی تیم استقلال به دنبال شوک دادن به کوین یامگا و ژستد است و ممکن است هر 2 بازیکن خارجی استقلال در دیدار مقابل پیکان، نیمکت‌نشین شوند.

گاف عجیب در کمپ ناصر حجازی!

زیباسازی کمپ ناصر حجازی با قرار گرفتن عکس های پیشکسوتان در حال انجام است. اما نکته قابل توجه در این عکس ها گاف عجیب این باشگاه است برای نصب عکس جوانی حسن روشن و پرویز مظلومی که هردو عکس یکی است!

گاف عجیب در نصب عکس پیشکسوتان استقلال

 

غفوری 2 بازی آینده استقلال را از دست داد

وریا غفوری که به دلیل آسیب دیدگی به بازی با پرسپولیس نرسید قطعا در 2 دیدار آینده تیمش حضور نخواهد داشت. این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه 2 قلوی پا به دیدارهای آینده این تیم مقابل پیکان و سپاهان نمی‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید