پاس گل قلی زاده و محمدی/ گل زیبای جهانبخش در شب برد فاینورد+ویدیو

فاینورد در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر هلند، در مصاف با فورتنا سیتارد در شب گلزنی بازیکن ایرانی آتش بازی راه انداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال هلند (اردی ویسه) فاینورد میزبان فورتنا سیتارد بود و با نتیجه پرگل 5 بر صفر به برتری دست یافت. در این بازی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی از دقیقه 30 وارد میدان شد و حضور یک ساعته داشت. وی موفق شد گل پنجم تیمش را به ثمر برساند. فاینورد با این برد 35 امتیازی شد و پس از آژاکس 36 امتیازی در رده دوم لیگ هلند قرار دارد.

پاس گل قلی زاده در هفته هفدهم لیگ بلژیک

در آخرین بازی هفته هفدهم ژوپیر لیگ بلژیک شارلوا میهمان استاندارد لیژ بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. شامار نیچولسون (22 و 57) و استفان کنزویچ (38) زننده 3 گل شارلوا بودند. گل سوم این تیم روی پاس علی قلی‌زاده به دست آمد. علی قلی‌زاده دقیقه 63 از ترکیب شارلوا خارج شد. تیم شارلوا با 29 امتیاز در رده چهارم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک قرار دارد.

پیروزی آاک آتن با ایرانی ها

در دیدار هفته دوازدهم سوپرلیگ یونان تیم آاِک یک بر صفر پاناتینایکوس را یک بر صفر شکست داد. گل این تیم در دقیقه 2 توسط شیمانسکی روی پاس میلاد محمدی به دست آمد. میلاد محمدی حضور کاملی در ترکیب اصلی آاِک داشت و احسان حاج‌صفی در دقیقه 3+90 وارد میدان شد. کریم انصاری‌فرد نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در فهرست بازیکنان آاِک قرار نداشت. تیم آاِک آتن با 26 امتیاز پس از المپیاکوس 32 امتیازی در رده دوم جدول سوپرلیگ یونان جای دارد.

 

 

 

حجم ویدیو: 6.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید