هفته هشتم لیگ برتر؛

نخستین شکست تراکتور با سولدو/ تساوی فولاد و پیروزی قائمشهری ها+ جدول

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با انجام چهار دیدار باقیمانده به اتمام رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر امروز سه تیم آلومینیوم اراک، نساجی مازندران و مس رفسنجان حریفان خود را شکست دادند و یک مسابقه هم به تساوی رسید.

تراکتور صفر- آلومینیوم دو​

تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر میزبان به پایان رسید.در این دیدار ابتدا اسماعیل شریفات کوتاه قامت در دقیقه ۴۵ روی ارسالی که از ضربه کرنر انجام شده بود، با ضربه سر در میان مدافعان تراکتور دروازه حریف را باز کرد.در نیمه دوم هم امین اسدی از زاویه بسته و با اشتباه ناصر سالاری، دروازه‌بان تراکتور دروازه شاگردان سولدو را برای بار دوم باز کرد.در این دیدار محمد عباس‌زاده که به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان آمده بود، دو بار دروازه آلومینیوم را باز کرد اما هر دو گل او مردود اعلام شد.با این نتیجه شاگردان رسول خطیبی با ۱۶ امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند. تراکتور هم با ۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ذوب آهن صفر- مس رفسنجان 3

دیدار دو تیم ذوب‌آهن و مس رفسنجان در قالب هفته هشتم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود مسی‌ها به پایان رسید تا شاگردان تارتار شکست سنگینی را تجربه کنند.در این دیدار گادوین منشا در دقایق ۸ و ۵۸ و محسن آذرباد در دقیقه ۷۰ برای مسی‌ها گلزنی کردند. شاگردان ربیعی با این پیروزی توانستند سومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرند و با ۱۴ امتیاز تا رده پنجم صعود کنند.در مقابل ذوب‌آهنی‌ها با این شکست با ۱۰ امتیاز در رده نهم باقی ماندند.

نساجی مازندران دو- شهرخودرو صفر 

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نساجی در خانه میزبان شهرخودرو قعر جدولی بود که توانست با ۲ گل حریفش را شکست دهد و به رده یازدهم جدول صعود کند.این دیدار در نیمه نخست پر موقعیت و جذاب پیگیری شد و نساجی این فرصت را داشت که در همان نیمه اول دروازه تیم مهمان را باز کند اما دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.در نیمه دوم، حامد شیری در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی و ایوب کلانتری در دقیقه ۶۸ برای شاگردان ساکت الهامی گلزنی کردند.نساجی با این پیروزی، ۹ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. شهرخودرو نیز با همان ۲ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ بیست و یکم باقی ماند.

فجرسپاسی یک- فولاد یک

 فجر سپاسی و فولاد امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید.در این دیدار ابتدا حسین مهربان در دقیقه ۴۸ در موقعیتی تک به تک دروازه فولاد را باز کرد. این گل حملات فولاد را بیشتر کرد تا این که در دقیقه ۷۷ شیمبا، کاپیتان فولاد توپی که به دیرک دروازه خورده بود را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.با این نتیجه فولاد ۱۲ امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت. فجر هم با ۹ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

IMG_20211205_170332_675

دیدگاه تان را بنویسید