جی پلاس؛

آخرین اخبار سرخابی| شکایت میلیچ از استقلال؛ رادو همچنان بی پول!

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواستار پیگیری روند قضاوت موعود بنیادی فر در دربی ۹۷ شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 14 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه استقلال

شکایت میلیچ از باشگاه 

هرویه میلیچ مدافع تیم استقلال در تابستان از این تیم جدا شد. او که ماه‌ها حقوق خود را از این باشگاه دریافت نکرده بود بیش از ۱۰ حقوقش را نگرفته بود و نهایتا این تیم را ترک کرد. میلیچ یکی از بازیکنان خارجی استقلال بود که در دو فصل گذشته عملکرد مطلوبی در این تیم داشت. او به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از استقلال شکایت کرد. شکایت این بازیکن به باشگاه استقلال رسیده و در فیفا مورد بررسی قرار می گیرد.

 

سود آبی ها از دربی

طبق توافقی که باشگاه استقلال با کارگزار خود برای گرفتن تبلیغات محیطی داشته است، برای دربی چیزی در حدود 10 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد. از این مبلغ سه میلیارد تومان حق سازمان لیگ بود که به حساب این سازمان واریز شد. مبلغ یک میلیارد و 230 میلیون تومان نیز باید به شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی پرداخت شود. باشگاه استقلال هزینه‌های دیگری نیز انجام داد، ولی به طور کلی چند میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی در دربی سود کرد.

باشگاه استقلال از بنیادی فر شکایت کرد

بعد از اتفاقاتی که روز گذشته در دربی ۹۷ افتاد، باشگاه استقلال از موعود بنیادی فر شکایت کرد.استقلالی‌ها اعتقاد دارند داور ۲ پنالتی این تیم در بازی با پرسپولیس را نگرفته و خطای فرشاد فرجی روی ژستد پنالتی صددرصد بوده است.باشگاه استقلال به همین دلیل با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار پیگیری روند قضاوت موعود بنیادی فر از دربی ۹۷ شده است.

 حرف های مجیدی با بازیکنان و ادامه غیبت کاپیتان

 تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال بعد از دربی 97 در ورزشگاه آرارات برگزار شد.پیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی با بازیکنان در مورد بازی روز گذشته به صحبت پرداخت.سرمربی تیم استقلال در خصوص نقاط ضعف و قوت تیمش با بازیکنان صحبت کرد و نقاط ضعف آنها در بازی گذشته را به آنها یادآور شد. ووریا غفوری به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حضور نداشت. این بازیکن بازی با پرسپولیس را از دست داده بود.بابک مرادی همچنان در تمرینات استقلال غایب است. بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی پوشان مقابل پرسپولیس به میدان رفتند ریکاوری کرده و بقیه در قابل دو گروه تمرین تاکتیکی کردند.تمرین فردای تیم فوتبال استقلال تعطیل نیست و آبی پوشان یک تمرین بدنسازی را برگزار خواهند کرد.

اخبارپرسپولیس

رادو دوباره تهدید می کند؟

باشگاه پرسپولیس روز گذشته و پیش از دربی پایتخت، ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را به حساب آنها واریز کرد تا میزان دریافتی‌شان در این فصل به ۲۰ درصد برسد.

با این وجود مدیران باشگاه همزمان با پرداختی به سایر نفرات، باز هم پولی به حساب بوژیدار رادوشوویچ واریز نکردند.

رادو که هنوز مطالبات فصل گذشته اش را به شکل کامل از پرسپولیس دریافت نکرده، برای فصل جدید هم یک ریال دریافتی نداشته است. به همین دلیل قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان با ارسال نامه ای به مدیران این باشگاه برای پرداخت مطالباتش اولتیماتوم یک هفته ای داد.

مدیران پرسپولیس به رادو قول داده‌اند در روزهای آتی بخشی از طلب وی را پرداخت خواهند کرد اما در صورت محقق نشدن این وعده احتمال دارد تهدید این بازیکن مبنی بر خروج از کشورمان و پیگیری دریافت طلبش از پرسپولیس از طریق فیفا جدی تر شود.

مدافع تاجیکی قرمزها در میان برترین های ACL

نام منوچهر صفروف مدافع جدید و تاجیکستانی پرسپولیس در میان کاندیداهای بهترین مدافع این فصل لیگ قهرمانان آسیا دیده می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید