پاسخ دستیار اسکوچیچ به یک مقایسه بزرگ/ علت کتک خوردن کنعانی از باقری چه بود؟ + فیلم

کریم باقری می گوید تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه بهتر از تیم ملی ایران در دوره فعلی است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر زیر نظر دراگان اسکوچیچ در مرحله انتخابی جام جهانی قرار دارد و تا حدود بسیار زیادی صعودش را به این رقابت‌ها قطعی خواهد کرد، در مدت زمان اخیر هیچ شکستی را متحمل نشده است. 

این تیم با داشتن بازیکنان لژیونر زیادی که در کشورهای مختلف اروپا به میدان می روند، به طور مرتب با تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه مقایسه می شود. 

کارشناسان بسیاری اعتقاد دارند تیم ملی فعلی به جهت داشتن استعداد و تجربه لازم بهتر از تیمی است که توانست در سال ۱۹۹۸ تیم ملی آمریکا را شکست دهد.

تیم 1998 شامل بازیکنانی مانند علی دایی، احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، محمد خاکپور، جواد زرینچه و … بود که هر کدام جزو اساطیر فوتبال ایران محسوب می شوند. 

با وجود اختلاف نظرهای فراوان، کریم باقری، دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی می گوید تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ بهتر از تیم ملی ایران در برهه کنونی است. 

او اعتقاد دارد تیم ملی ایران که در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ با حضور بازیکنان ۹۸ و اضافه شدن استعدادهایی مانند علی کریمی کامل تر شده بود، از بهترین تیم های ملی دوره های مختلف به شمار می رود. 

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه جالب فصل گذشته او با کنعانی زادگان در دیدار مقابل فولاد خوزستان توضیحاتی داد. کریم باقری گفت: به کنعانی‌زادگان گفتم اگر اعتراضت را قطع نکنی می زنمت که ادامه داد و من هم زدم. هرچه امام و پیغمبر بود قسم می‌داد که پنالتی نبود. کنعانی‌زادگان گفت دندانم شکسته؛ درحالیکه او اصلا دندان ندارد!

دیدگاه تان را بنویسید