جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| رادوشویچ دوباره باشگاه را تهدید کرد/ آبی ها سه امتیاز بازی با گل گهر را می خواهند

کادر فنی پرسپولیس دو بازیکن تاجیک را از برنامه تاکتیکی خود بدون توجه به احتمال پرداخت مطالبات طلبکاران خارجی و رفع محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا کنار گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز چهارشنبه 10 آذر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

اطلاعیه باشگاه درباره میزبانی از نشست‌های خبری

این باشگاه در کنار انجام تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی، از این پس در راستای اجرای بندهای یک و دو ماده ۳۱ آیین نامه برگزاری مسابقات، کنفرانس خبری پیش از بازی‌هایی که میزبانی آن را برعهده دارد را نیز خود برگزار خواهد کرد.

خروج تاجیک‌های پرسپولیس از برنامه دربی

باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند خریدهای خود از استقلال تاجیکستان را که حدود سه هفته از حضور آنها در تمرینات می‌گذرد را استفاده کند.مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که در انتقال کامل پول به حساب گابریل کالدرون و خواکین به مشکل خورده است قرار بود این موضوع را هفته گذشته حل و فصل کند اما باز هم موفق به انجام این کار نشد تا «منوچهر صفروف» و «وحدت هنانوف» نتوانند مجوز ثبت قرارداد و حضور در لیگ برتر را پیدا کنند.همین امر باعث شده است کادر فنی سرخپوشان پایتخت هر دو بازیکن تاجیک را از برنامه تاکتیکی خود بدون توجه به احتمال پرداخت مطالبات طلبکاران خارجی و رفع محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا کنار بگذارند.گل محمدی هیچیک از تاجیک‌ها را در استراتژی این تیم مقابل استقلال قرار نداده است تا اینگونه نشان دهد خودش هم بابت رفع محرومیت پرسپولیس و حضور تازه واردهای تاجیک امید چندانی قبل از دربی ندارد.

رادوشویچ دوباره پرسپولیس را تهدید کرد

بوژیدار رادوشویچ که فصل گذشته و در دوره مدیریت جعفر سمیعی، مدتی به دلیل اختلافات مالی راضی به بازگشت از کرواسی به کشورمان نبود، پس از صحبت با یحیی گل‌محمدی به ایران آمد و  بلافاصله در جلسه‌ای با مدیرعامل سابق پرسپولیس و ابراهیم شکوری برای دریافت مطالباتش تا تاریخ 15 آگوست(25 مرداد) به توافق رسید اما از آن زمان تاکنون بیشتر از نیمی از طلب 70 هزار یورویی دروازه بان کروات به وی پرداخت نشده است.رادوشوویچ و مدیربرنامه‌هایش در این مدت بارها پیگیر دریافت این طلب از پرسپولیس بودند اما عملی نشدن وعده های مدیریت پرسپولیس کار را به جایی رسانده که روز گذشته وی با ارسال نامه‌ای تهدیدآمیز به باشگاه از احتمال جدایی‌اش از این تیم بعد از دربی پیش رو در صورت پرداخت نشدن طلب حدود 170 هزار یورویی‌اش خبر بدهد. 

پرسپولیس جریمه شد

سایت فدراسیون فوتبال نوشت؛ دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد که باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل نقض اصلی کلی رفتار مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی (حضور افراد خارج از سهمیه)، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم پرسپولیس تهران نیز به دلیل نقض مقررات بازی و ورود به زمین توسط شخصی منتسب به باشگاه پرسپولیس، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سیدجلال دربی را از دست داد

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس به علت مصدومیت از ناحیه عضلات پا به احتمال فراوان به دیدار حساس دربی مقابل استقلال نخواهد رسید.

اخبار سرخابی ها

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (چهارشنبه - یکم دسامبر/ 10 آذر) لیست به‌روزرسانی شده از باشگاه‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 را گرفته‌اند، منتشر کرد که بر این اساس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ایران همچنان منتظر تأیید نهایی مجوز حرفه‌ای‌شان از سوی بالاترین نهاد فوتبالی در آسیا هستند. در صورتی که AFC مجوز این دو باشگاه پرطرفدار ایرانی را تأیید نکند، آنها اجازه شرکت در مسابقات فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.

در تازه‌ترین به‌روزرسانی صورت گرفته در لیست باشگاه‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 را گرفته‌اند، جلوی نام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال همچنان یک علامت «*» دیده می‌شود که بدین معناست که مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه همچنان از سوی AFC در  حال بررسی است.

14000910100256804241729310

اخبار باشگاه استقلال

آجورلو خواستار اجرای تبلیغات محیطی در دربی شد

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در نامه‌ای به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ؛ خواستار همکاری عوامل اجرایی سازمان لیگ در جهت اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال در دربی روز شنبه ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی شد.آجورلو در این نامه یادآور شده است که پیرو توافقات انجام شده در محل وزارت ورزش بار دیگر آمادگی باشگاه استقلال را جهت ارائه صد درصد تضامین از ناحیه کارگزار اعلام کرده و خواستار ارسال فرمت قرارداد فیمابین در اسرع وقت توسط سازمان لیگ شده است.مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان نامه تاکید کرده است؛ در صورت اعلام شماره حساب از سوی سازمان لیگ، باشگاه استقلال آماده واریز سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی مسابقه با نساجی و دربی تهران خواهد بود.

به نظر می رسد چالش های باشگاه استقلال با سازمان لیگ که از بحث تبلیغات محیطی آغاز شد، همچنان ادامه دارد و به سایر بخش ها کشیده شده است.

استقلال: نشست قبل از دربی را ما برگزار می‌کنیم

سایت این باشگاه نوشت: «باشگاه استقلال به عنوان میزبان دربی تهران در هفته هشتم لیگ بیست و یکم، نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس را برگزار خواهد کرد.طبق بند ۱ و ۲ ماده ۳۱ آیین‌نامه برگزاری مسابقات، نشست خبری پیش از دربی تهران طبق برنامه‌ای که پس از هماهنگی با هیات فوتبال استان تهران و باشگاه پرسپولیس اعلام می‌شود، به میزبانی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.»این در حالی است که نشست های خبری مربیان لیگ برتری در تهران همواره به میزبانی سازمان لیگ برگزار می شد.

سازمان لیگ درخواست استقلال را رد کرد

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس روز جمعه ۱۲ آذر در سالن روابط عمومی سازمان لیگ به شرح زیر برگزار می شود:

جمعه ساعت ۱۲:۳۰ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیسس ساعت ۱۳ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال

مسابقه دو تیم روز شنبه ۱۳ آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 این اعلام زمان از سوی سازمان لیگ در حالی است که باشگاه استقلال هم اعلام کرده به عنوان میزبان خودش می خواهد این نشست را برگزار کند.

بازگشت وریا غفوری از فردا به تمرینات استقلال

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال که در بازی این تیم مقابل نفت آبادان یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود، در دقایق پایانی این بازی مصدوم شد و در تمرین ریکاوری این تیم هم شرکت نکرد. با این حال بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مصدومیت غفوری چندان جدی نیست و او میتواند از فردا در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کند. با این شرایط وریا غفوری به طور قطع در بازی با پرسپولیس حضور خواهد داشت و بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو خواهد بست.

نامه آجورلو به عزیزی خادم برای ورود به بحث واگذاری تبلیغات محیطی دربی

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای خطاب به عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، خواهان دخالت وی جهت در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی استقلال و پرسپولیس از سوی کارگزار باشگاه استقلال شد.در این نامه مدیرعامل استقلال با اشاره به جلسات و توافقات پیشین در خصوص تبلیغات محیطی، از سنگ اندازی‌های برخی افراد در سازمان لیگ در مسیر باشگاه استقلال سخن گفت. بخشی از این سنگ اندازی‌ها که در نامه به آن‌ به صورت مفصل اشاره شده، مربوط به تبلیغات محیطی است و بخشی دیگر از آن اشتباهات پیاپی داوری، محرومیت غیر قانونی دو بازیکن استقلال در مصاف با گل‌گهر و ... است.آجورلو در این نامه ضمن اشاره به شعار انتخاباتی عزیزی خادم در خصوص قرار گرفتن تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، خواهان همکاری رئیس فدراسیون فوتبال جهت اختصاص این حق به باشگاه استقلال شده است.رو نوشتی از این نامه به وزارت ورزش، نهادهای امنیتی و نظارتی هم ارسال شده است.

 

توضیحات باشگاه استقلال در خصوص شکایت از مهاجم گابنی تیم فوتبال گل‌گهر:

باشگاه استقلال بلافاصله پس از اتمام مصاف این تیم برابر گل‌گهر سیرجان و در زمان قانونی، شکایت رسمی خود را از بازی کردن باگناما مهاجم گابنی تیم گل‌گهر در مصاف با استقلال به مراجع مربوطه ارائه کرد.

با توجه به مستنداتی که در رسانه‌های معتبر در خصوص این بازیکن منتشر شده و اسناد دیگری که باشگاه استقلال در دست دارد، تخلف باشگاه گل‌گهر در بازی دادن به این بازیکن محرز است و به نظر می‌رسد باتوجه به رویه و سابقه کمیته محترم انضباطی در اجرای دقیق قانون، این بازی باید سه بر صفر به سود استقلال اعلام شود.

این پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده شده و باشگاه آماده است کلیه مستندات و مدارک مثبت ادعای باشگاه استقلال را در اختیار کمیته انضباطی که متشکل از حقوقدانان و قضات باسابقه کشور هستند، ارایه دهد.

بدیهی است باشگاه استقلال تا حصول نتیجه، این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید