پایان هفته هفتم لیگ برتر؛

توقف پدیده مقابل فجر سپاسی/ آلومینیوم جای استقلال را گرفت+ جدول

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته هفتم لیگ برتر برابر ذوب آهن به نتیجه تساوی رسید و پدیده در بازی با فجر سپاسی شیراز متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه و از ساعت ۱۵ دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که نتیجه این مسابقات در معادلات بالای جدول رده بندی تاثیرگذار بود.

در یکی از این بازی ها، تیم ذوب آهن در اراک به مصاف آلومینیوم رفت که تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.به این ترتیب آلومینیوم ۱۳ امتیازی شد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال، در رده سوم جدول قرار بگیرد. آلومینیوم در صورت پیروزی در این بازی می توانست به رده دوم صعود کند و جایگزین پرسپولیس شود. ذوب آهن هم با این تساوی ۱۰ امتیازی شد.

پدیده صفر - فجر سپاسی صفر

در دیگر مسابقه امروز، تیم پدیده در مشهد از فجر شهید سپاسی شیراز پذیرایی کرد که این دیدار هم با تساوی بدون گل تمام شد.پدیده که تاکنون در این فصل پیروزی نداشته است، با تساوی امروز ۲ امتیازی شد و از قعر جدول و رده شانزدهم تکان نخورد. فجر هم به لطف این بازی، ۸ امتیازی شد.

فولادخوزستان صفر - تراکتور صفر

تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور از ساعت 16 امروز در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد.شاگردان جواد نکونام که از زمان بازگشت این مربی در دو بازی متوالی برنده شده بودند، با این تساوی 11 امتیازی شده و به رده هشتم صعود کردند.همچنین تراکتوری‌ها هم با ثبت سومین بازی بدون شکست خود با هدایت زونیمیر سولدو 8 امتیازی شده و در جایگاه دهم قرار گرفت.

IMG_20211130_182409_624

دیدگاه تان را بنویسید