جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| خبر مهم درباره نتیجه شکایت النصر از قرمزها/ اعتراض وریا به اشتباهات داوری+ عکس

باشگاه پرسپولیس از نپذیرفته شدن مدارک جدید باشگاه النصر در دادگاه CAS خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز سه شنبه 9 آذر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

 آخرین جزییات از پرونده شکایت النصر از سرخ پوشان

 امیرعلی حسینی معاون بین‌الملل این باشگاه درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه النصر اظهار داشت: مدارک جدید باشگاه النصر که طی مراحلی به دادگاه عالی ورزش ارائه شده بود، مردود اعلام و تاثیری در روند قانونی این پرونده نخواهد داشت.

دیوان عالی ورزش دوشنبه هشتم آذر ماه 1400 طی نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ دریافت و ثبت مدارک جدید باشگاه النصر مردود اعلام و پذیرفته نشد.

عالیشاه به دربی می رسد

امید عالیشاه در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با نفت از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده بود. کاپیتان دوم پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش در دربی ندارد و می‌تواند در حساسترین بازی هفته هشتم، به میدان برود.

شکست پرسپولیس مقابل شاگردان قلعه نویی

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با نتیجه یک بر صفر مقابل شاگردان قلعه‌نویی شکست خورد. تنها گل این دیدار را مرتضی تبریزی در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر برابر نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

اخبار باشگاه استقلال

اشتباهات داوری صدای کاپیتان آبی ها را درآورد!

اعتراض‌ها به داوری‌های لیگ ظاهرا تمام شدنی نیست؛ این بار استقلالی ها پس از بازی با صنعت نفت به داوری معترض بودند و کاپیتان آبی‌ها هم به جمع معترضان پیوست.وریا غفوری این استوری را در صفحه شخصی خود منتشر کرد:

181455

غیبت غفوری و بازگشت یک بازیکن به تمرینات

 تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال از ساعت 12:30 در زمین مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد.وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی در تمرین امروز حضور نداشت. بازیکنان تیم استقلال که در بازی روز گذشته فیکس بازی کرده بودند به ریکاوری پرداختند.رشید مظاهری در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت اما با این تیم تمرین نکرد. وی در حاشیه تمرین امروز با فرهاد مجیدی به صحبت پرداخت و دروازه‌بان استقلال در تمرین روز قبل از سفر به آبادان دچار آسیب دیدگی شد.بابک مرادی در تمرین امروز آبی پوشان هم حضور نداشت.آرمان رمضانی که به دلیل سرماخوردگی در تمرینات قبل از بازی با نفت آبادان حضور نداشت امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. تمرین فردای تیم استقلال تعطیل است و بازیکنان این تیم از روز چهارشنبه برای دربی آماده می‌شوند.

دیدگاه تان را بنویسید