مجیدی: داور پنالتی‌های ما را نگرفت اما اشکال ندارد!

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش در زدن ضربات آخر ناموفق بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. فکر می‌کنم به اندازه ۶ بازی قبل ایجاد موقعیت کردیم اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و صنعت نفت با یک ضربه ایستگاهی موفق شد یک امتیاز کسب کند. مشکل ما در این بازی این بود که در ضربات آخر ناموفق بودیم.

او درباره عملکرد داوری با لحنی طعنه‌آمیز گفت: داور ۲ پنالتی ما را نگرفت. اشکالی ندارد. فکر نمی‌کنم مساله مهمی در داوری باشد که داور ۲ پنالتی نگرفته باشد. حتی انتخاب داور بازی با توجه به اتفاقات ۲ سال پیش مقداری بحث‌برانگیز بود و می‌توانستند برای این بازی یک داور دیگری را انتخاب می‌کردند. حالا تصمیم گرفتند قبل از داربی این کار را انجام بدهند. به نظر من این ۲ پنالتی تاثیر خاصی در روند بازی نداشت و هیچ اشکالی هم ندارد.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنان خارجی تیمش راضی است؟ خاطرنشان کرد: من از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم و تلاش خود را کردند اما در ضربات آخر بازیکنان خوب عمل نکردند.

سرمربی استقلال درباره عملکرد صنعت نفت آبادان گفت: من فقط بازی صنعت نفت را مقابل پرسپولیس و گل‌گهر دیدم. این تیم جوانان خوبی دارد و فوتبال آبادان بازیکنان تکنیکی دارد و برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پاسخ به سوالی درباره خصوص شدن باشگاه استقلال  گفت:‌ لطفا درباره بازی سوال کنید.

دیدگاه تان را بنویسید