حواشی دیدار سرخابی ها مقابل حریفان؛

اعتراض هواداران آبادانی پشت در ورزشگاه / تاخیر در برگزاری دیدار سرخ پوشان و تعجب دستیاران اسکوچیچ+ عکس و ویدیو

تیم های استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف حریفان خود رفتند.حواشی این دیدارها را در این گزارش می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی امروز (دوشنبه) به مصاف حریفان خود رفتند . دیدار شاگردان مجیدی و صنعت نفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت را مشاهده می کنید.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، ووریا غفوری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد.

ترکیب صنعت نفت آبادان: احمد گوهری،محمد طیبی، محمد بختیاری،امید حامدی فر،امید خالدی،مهدی حنفی،محمدرضا غبیشاوی، امیرحسین فرهادی،محمدحسین زواری،طالب ریکانی و شروین بزرگ

تعدادی از هواداران صنعت نفت با تجمع مقابل در ورزشگاه تختی آبادان تصمیم سازمان لیگ مبنی بر حضور تماشاگران در تهران را تبعیض آمیز دانسته و به آن اعتراض کردند. آن‌ها برای ورود به ورزشگاه اصرار دارند و حاضر به ترک محل نیستند.

14000908000673_Test_NewPhotoFree

14000908000671_Test_NewPhotoFree

حواشی دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را مشاهده می کنید؛

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر

ترکیب نفت مسجد سلیمان: علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری، علی عبدالله زاده، هاتف نادری

در دقیقه75 داور خطایی را پشت محوطه جریمه پرسپولیس به سود نفت مسجدسلیمان اعلام کرد. این تصمیم اعتراض حمید مطهری را در پی داشت وباعث توقف بازی شد. در این لحظه کوپال ناظمی لحظاتی به گفت‌وگو با مربی پرسپولیس پرداخت و در نهایت با آرامش به او کارت زرد داد. در این هنگام افشین پیروانی به آرام کرد مطهری مشغول شد اما گل‌محمدی نیز به جمع معترضین به داور پیوست.اعتراضات پرسپولیسی ها پس از ضربه کاشته نیز ادامه داشت. این بار افشین پیروانی به شدت معترض بود و داور به او نیز با آرامش کارت زرد داد.

در حالیکه قرار بود دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود، به دلیل پرداخت نشدن مبلغ مدنظر شرکت توسعه و تجهیز برای اجاره زمین توسط باشگاه پرسپولیس و مخالفت این شرکت با روشن شدن تبلیغات محیطی، سازمان لیگ با برگزاری بازی در زمان مقرر مخالفت کرد.پس از گذشت حدود 25 دقیقه با روشن شدن تابلوها تیم داوری، بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم وارد زمین شدند تا خود را برای شروع این دیدار آماده کنند.

14000908000902_Test_NewPhotoFree

14000908000901_Test_NewPhotoFree

 تاخیر در شروع بازی سبب تعجب دستیاران اسکوچیچ شده بود و آنها پیگیر دلیل این اتفاق از وحید هاشمیان شدند.

در نهایت کوپال ناظمی راس ساعت18:31 دقیقه سوت شروع این بازی را به صدا درآورد.

فراز کمالوند که به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده است، در زمان شروع بازی در رختکن نشسته بود و روی سکوها در کنار  عوامل نفت مسجد سلیمان نبود.

ویدیویی از گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع بازی با نفت مسجد سلیمان منتشر شد.

دیدگاه تان را بنویسید