عملکرد ضعیف سردار آزمون پس از مصدومیت دو هفته ای+عکس

مهاجم تیم ملی کشورمان در بازی با زنیت روسیه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر روسیه، زنیت در مسکو میهمان زسکا مسکو بود و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و 67 دقیقه بازی کرد.

آزمون بعد از دو هفته دوری از میادین به دلیل مصدومیت به ترکیب زنیت برگشته بود. سردار آزمون در آمادگی صددرصد نبود به همین خاطر با تصمیم سیماک سرمربی زنیت 67 دقیقه بازی کرد و در نهایت تعویض شد تا در بازی های آینده با آمادگی صددرصد به میدان بیاید.

photo5846187433685793169

با نگاه به آمار آزمون در این بازی متوجه می شوید که ستاره ایرانی بعد از بازگشت به میادین هنوز آماده نیست.  سردار در 67 دقیقه حضورش در میادین حتی موفق نشد یک شوت به چارچوب زسکا مسکو بزند.

آزمون در اولین حضورش بعد از دو هفته استراحت عملکرد ضعیفی داشت و نه گلی زد و نه پاس گلی داد. البته مهاجم ایرانی در پاس ها دقت بالایی داشت و 75 درصد پاس هایش را به مقصد رساند.

مهاجم ایرانی در این بازی 30 بار لمس توپ داشته و هیچ دریبلی انجام داد. بازی محتاطانه آزمون برای زنیت باعث شد تا نمره متوسط 6.6 از 10 را بگیرد.

سایت چمپیونات روسیه هم به خاطر عملکرد آزمون در این بازی به همراه زنیت نمره متوسط 6 از 10 را داد. تمام آمار و ارقام نشان دهنده این واقعیت است که ستاره تیم ملی از شرایط آرمانی اش در این دو هفته مصدومیتش دور شده است و باید برای بازگشت به اوج تلاش کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید