حواشی دیدار استقلال و نساجی؛

از گاف عجیب جواد خیابانی تا عصبانیت شدید حقیقی و مجیدی+ عکس و ویدیو

دو تیم استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های استقلال و نساجی مازندران در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ برتر امروز (جمعه) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی، رودی ژستد، محمد دانشگر، امیر حسین حسین زاده

ترکیب نساجی : علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی

 در اواسط نیمه دوم و  در یکی از صحنه‌ها هافبک نساجی توپی را از دست داد که همان توپ تبدیل به یک موقعیت خطرناک برای استقلال شد. بعد از این صحنه علیرضا حقیقی با عصبانیت بر سر هافبک تیمش فریاد کشید و از کادر فنی خواست این بازیکن را تعویض کند.

هواداران استقلال هرگاه علیرضا حقیقی صاحب توپ شده علیه این بازیکن شعار دادند.

 با شروع نیمه دوم تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه بیشتر شده و این در حالی است که گفته می‌شد تنها 5 هزار بلیت برای این مسابقه فروخته شده است.

در دقیقه یامگا موقعیت تک به تک را با بی‌دقتی از دست داد که در این لحظه فرهاد مجیدی واکنش جالبی از خود نشان داد. سرمربی تیم استقلال در حالی که ناراحت بود بطری کنار زمین را شوت زد تا اینگونه از ضربه مهاجم تیمش ابراز ناراحتی کند.

هنگام پخش بازی پرسپولیس از تلویزیون تا زمانی که دروازه رادوشوویچ باز شد هواداران استقلال به مانند اینکه تیمشان در یک مسابقه گلزنی کرده به خوشحالی پرداختند.

 ساکت الهامی سرمربی نساجی به دلیل محرومیت از روی سکوها دیدار تیمش را نظاره می‌کند و اسماعیل اسماعیلی از کنار خط بازیکنان این تیم را هدایت می‌کند.

 پیش از شروع مسابقه عکس زنده‌یاد غلامحسین مظلومی در دستان سیاوش یزدانی قرار گرفت تا یاد و خاطره اسطوره باشگاه استقلال زنده نگه داشته شود. امروز سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی است.

 هنگامی که فرهاد مجیدی به همراه کادر فنی‌اش وارد زمین شد مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت.

بازیکنان و کادر فنی دو تیم پیش از شروع مسابقه یاد و خاطره شهید حسن طهرانی‌مقدم را با شاخه‌های گل زنده نگه داشتند.

شاهرخ بیانی که روی نیمکت نساجی مازندران حضور دارد پیش از شروع بازی با فرهاد مجیدی برخورد گرمی داشت.دو کاپیتان پیشین استقلال قبل از شروع مسابقه با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

محمد دانشگر به عنوان کاپیتان تیم استقلال در این مسابقه برای تیمش به میدان رفت.

شاهین طاهرخانی مدافع دو فصل پیش استقلال پیش از شروع بازی به سمت فرهاد مجیدی و نیمکت آبی‌پوشان رفت و برای حضور در زمین از آنها رخصت گرفت.

جواد خیابانی ، گزارشگر این دیدار در بخشی از صحبت هایش گفت به نظر می رسید مسعود شجاعی برای این دیدار به میدان بیاید اما او غایب است و بازی نمی کند چون محروم است!

با اینکه به دلیل رعایت پروتکل ها بلیت فروشی صد درصدی انجام نشده اما حضور هواداران حضور پرشوری در ورزشگاه آزادی دارند.

 هواداران برای تماشای دیدار استقلال و نساجی مارندران پس از 650 روز به خاطر کرونا ، امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ بلیت فروشی این دیدار از ساعت 12 آغاز شد. ظرفیت فروش بلیت ۵ هزار نفری این مسابقه تکمیل شده علاقمندان به فوتبال از مراجعه به سامانه بلیت فروشی و همچنین ورزشگاه آزادی خودداری فرمایند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید