گاف های عجیب رسانه خارجی درباره تیم ملی ایران+ عکس

سایت posmetromedan به تمجید از علیرضا جهانبخش پرداخت و این بازیکن را به یکی از ستاره‌های اسبق کشورمان تشبیه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت اندونزیایی posmetromedan در گزارشی به پیش بازی تیم ملی کشورمان با سوریه پرداخت و از جهانبخش تمجید کرد.

posmetromedan در ابتدا از زندگی‌نامه جهانبخش نوشت و پس از آن به تمجید از عملکرد ستاره کشورمان پرداخت. این سایت سبک بازی جهانبخش را به مانند مهدوی‌کیا دانست و او را به وینگر اسبق کشورمان تشبیه کرد.posmetromedan در خصوص بازی سه شنبه کشورمان سوریه نیز نوشت که ایران در این بازی با نتیجه 3 بر صفر به برتری خواهد رسید و کارش را برای صعود به جام جهانی هموارتر خواهد کرد.

البته سایت اندونزیایی اطلاع درستی در خصوص جهانبخش و بازی کشورمان مقابل سوریه نداد و چندین اشتباه کرد. به عنوان مثال نوشت که جهانبخش در تیم آلکمار بازی می‌کند، در صورتی که ستاره کشورمان 3 فصل در برایتون بود و تابستان کنونی به فاینورد پیوست و توانست دوباره درخشان ظاهر شود. 

این سایت در خصوص ترکیب تیم ملی کشورمان در بازی مقابل سوریه نیز اظهارنظر کرد که کاملاً اشتباه بود. او از مهدی طارمی نام برد در صورتی که مهاجم کشورمان با خواسته اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشد. posmetromedan از حضور جهانبخش در این بازی صحبت کرد، در حالی که او محروم است و نمی‌تواند تیم را همراهی کند. این سایت البته در انتها سعید عزت‌اللهی را دفاع چپ کشورمان معرفی کرد و نوشت که ایران در بازی مقابل سوریه با 4 دفاع خود یعنی محرمی، کنعانی زادگان، خلیل زاده و عزت اللهی بازی خواهد کرد. 

14000822000479_Test_NewPhotoFree

دیدگاه تان را بنویسید