گل محمدی اعتراف کرد؛ خطیبی از شاگردانش راضی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به بازی بهتر آلومینیوم اراک مقابل تیمش اعتراف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری گفت: اول به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم برای بردن تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید. از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد و به آنها تبریک می‌گویم. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. نه کیفیت خوبی داشتیم و نه نتیجه خوبی کسب کردیم. حرف زیادی نداریم، ولی باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: ما باید تلاش کنیم فقط بهتر شویم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم. یک بازی سنگین دیگر مقابل گل‌گهر داریم. باید درس زیادی از این بازی بگیریم. ما سال گذشته نیز به آلومینیوم باختیم، ولی بعد از آن توانستیم در شش بازی به پیروزی برسیم. الان هم اتفاقات شبیه سال گذشته است. فقط باید سعی کنیم بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از نظر روحی مشکل دارند، گفت: دنبال بهانه و علت نیستیم، اما اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که برای پرسپولیس در ماه‌های اخیر انجام شده کار را برای تیم سخت کرده است. این را که چرا تیم در این وضعیت افتاده است، نمی‌خواهیم مو شکافانه بررسی کنیم. همه می‌دانند که بعد از پنج دوره قهرمانی جلوی تیم سنگ‌اندازی زیادی می‌شود و دوست ندارند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. امیدوارم اشتباه کنم، ولی شاید خود من هم یکی از پروژه‌ها برای شکست و نابودی پرسپولیس باشم! امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و اشتباه کنم. وقتی اتفاقات پرسپولیس را کنار هم می‌گذاریم فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آنهم این است که اجازه ندهند این تیم موفق شود. الان نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. بعد از باخت است و شاید خیلی‌ها فکر کنند دنبال بهانه هستیم. همانطور که گفتم باید بیشتر تلاش کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه تیمش از جناح راست آسیب‌های زیادی می‌بیند و شاید سیامک نعمتی کارایی گذشته را نداشته باشد، گفت: نمی‌خواهیم در مورد یک شخص صحبت کنیم. ما باید در تمام خطوط بهتر شویم. فقط بحث دفاع راست نیست. ما همین هستیم و بیشتر از این نداریم. باید با همین‌ها ادامه دهیم. بازیکنان خوبی داریم و دنبال این نیستیم که بگوییم ضعف داریم. ما باید بیشتر کار و به یکدیگر اعتماد کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «به نظر شما آلومینیوم اراک می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟»، عنوان کرد: اگر بیرون از خانه هم قوی باشد می‌تواند حرف‌های زیادی داشته باشد. امروز هم خوب بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره زمزمه‌هایی که مبنی بر بازگشت هواداران به ورزشگاه شنیده می‌شود، یادآور شد: نبود تماشاگران در کل به ضرر تیم ما بود، چون ما بیشترین هوادار را داشتیم. کرونا باید بهتر از این مدیریت می‌شد، ولی در هر صورت تصمیم‌گیری‌ها مشخص است که بعضاً اشتباه هم بوده. می‌توانستیم بهتر عمل و از وجود هواداران استفاده کنیم. آقای رئیسی هم خیلی تلاش می‌کنند که واکسیناسیون همه‌گیر شود. اتفاقات خوبی در چند وقت اخیر افتاده است. امیدوارم مردم هم رعایت کنند تا بتوانیم از وجود هواداران هم استفاده کنیم.

خطیبی: حتی پرسپولیسی‌ها هم به آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: این پیروزی را به بازیکنانم و مجموعه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خدا را شکر همه یکدلی، صفا و صمیمیت را در تیم رعایت و برای هم تلاش می‌کنند. به مردم و هواداران اراکی تبریک ویژه‌ای می‌گویم که به هر شکل از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به تمجید سرمربی پرسپولیس از شاگردانش تصریح کرد: گل‌محمدی نسبت به ما لطف داشت. با احترام به تیم پرسپولیس، فکر می‌کنم تماشاگران بازی و حتی هواداران پرسپولیس هم به تیم آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند. قول داده بودم بازی زیبایی از آلومینیوم ببینیم که تماشاگران، نمایشی زیبا و تماشاگرپسند از ما دیدند. از این بابت خیلی راضی هستم که بچه‌ها، بازی زیبایی به نمایش می‌گذارند و پیروزی هم در کنار آن است.

سرمربی آلومینیوم اراک همچنین ساختار دفاعی تیمش را ستود و گفت: از شکل دفاعی آلومینیوم در سه دیدار گذشته واقعاً راضی هستم. فکر می‌کنم از این لحاظ تا اینجای فصل، نمونه بودیم و به جرأت می‌گویم بهترین شکل دفاعی را در لیگ برتر داریم. بازیکنان آلومینیوم بابت این مسئله تلاش کردند، کارهای تاکتیکی را در زمین پیاده کردند و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. به همین خاطر خیلی خوشحالم.

خطیبی با بیان اینکه آلومینیوم می‌توانست پرسپولیس را با گل‌های بیشتری شکست بدهد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و برد هفته گذشته را ادامه دادیم. باید کاری کنیم که این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. ما نقاط قوت حریف را خنثی کردیم و به پرسپولیس اجازه بازیسازی و موقعیت‌سازی ندادیم. برای خودمان هم فرصت‌های خوبی ایجاد کرده و واقعاً فوق‌العاده بودیم.

«این یکی از بهترین بازی‌های آلومینیوم در یک سال و سه هفته گذشته بود.»، وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: از این بابت خوشحالم و معتقدم تیمم شخصیت خوبی پیدا کرده است. ان‌شاءالله همین روند را با کمک شما خبرنگاران، هواداران و مردم ادامه بدهیم. از اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که پشتیبان بازیکنان هستند.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره شانس تیمش برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: هنوز هیچ کاری نکردیم و نباید انتظارات را بالا ببریم. تاکنون خوب کار کردیم و دو پیروزی متوالی داشتیم، اما تیمی که می‌خواهد آسیایی شود، باید ایرادات خود را برطرف کند. ما ایراد داریم که تلاش می‌کنیم آنها را در هفته‌های آینده برطرف کنیم و تیمی کامل شویم. هدف ما رسیدن به نیمه بالایی جدول است، اما خواهش می‌کنم انتظارات را از آلومینیوم بالا نبرید.

خطیبی با اشاره به لزوم بهره بردن از ساختاری قوی در باشگاه اظهار داشت: ساختار یک تیم آسیایی باید قوی باشد و همانطور که هیئت مدیره همراهی می‌کند، باید این ساختار را ایجاد کنیم. بلندپروازی عالی است و من در مربیگری خیلی بلندپرواز هستم. با این حال فکر کنید حالا سهمیه آسیایی گرفتیم و به خاطر نبود مسائل ساختاری و موارد موردنیاز، نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان شرکت کنیم. نباید درباره این موضوع بحث کنیم، اما بیشتر تلاش می‌کنیم و ان‌شاءالله بخش ساختاری هم به کمک کارخانه و هیئت مدیره باشگاه، تا پایان فصل تکمیل شود.

وی در مورد عدم استفاده بازیکنان آلومینیوم اراک از حربه اتلاف وقت گفت: ما فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم و در تعویض‌ها هم مهاجم به زمین آوردیم. ما دوست داشتیم تهاجمی بازی کنیم و من در فکر اتلاف وقت نیستم. دوست دارم تیم من در روزی که شکست هم می‌خورد، بازی زیبایی به نمایش بگذارد.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره بستن سمت چپ پرسپولیس که نقطه قوت سرخپوشان به شمار می‌رود، تصریح کرد: ما زمان نداشتیم و در دو روز تمرین، نقاط قوت پرسپولیس را بررسی کردیم. یکی از بخش‌ها همین موضوع بود که بچه‌ها خنثی کردند. تا فردا خوشحالی می‌کنیم و پس از تمرین ریکاوری، به بازی بعد فکر می‌کنیم. پس از آن حق خوشحالی نداریم و باید بدانیم هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم. الان هفته سوم است و خیلی کارها داریم. غرور، کمر آدم را می‌شکند و تیم را نابود می‌کند.

خطیبی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بازیکن دیگری به آلومینیوم اراک بپیوندد یا خیر، خاطرنشان کرد: دروغ است بگویم بازیکنان زیادی نداریم. به بازیکنانی نیاز داریم، اما با همین شرایط تا نیم‌فصل ادامه می‌دهیم و اگر نیاز داشتیم، نیم‌فصل بازیکن جذب می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید