اتفق عجیب در لیگ امیدها؛

وقتی هیات فوتبال یادش رفت برای بازی پرسپولیس داور بفرستد!

بازی امیدهای پرسپولیس و ستاره اکباتان به دلیل سهل انگاری هیات فوتبال پایتخت برگزار نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ساعت ۱۲ ظهر امروز باید دو تیم امید پرسپولیس و امید ستاره اکباتان در چارچوب رقابت‌ های هفته دوم لیگ برتر امیدهای پایتخت در ورزشگاه بهار عبدل آباد به مصاف هم می‌ رفتند اما در حالی که ناظر بازی از یک ساعت قبل در ورزشگاه حاضر بود و دو تیم هم از ساعت ۱۱ برای گرم کردن وارد زمین شدند و حتی عکس یادگاری گرفتند، تا ساعت ۱۲ خبری از داوران این دیدار نبود. بعد از پیگیری های سرپرست دو تیم مشخص شد هیات فوتبال تهران یادش رفته است برای این بازی داور بچیند

طرفداری نوشت؛ اسماعیل حلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس معتقد است حالا که ساعت از ۱۲ گذشته و داور نیامده، ناظر باید بازی را منتفی کند اما ناظر بازی حاضر نیست صورت جلسه بنویسد و از هر دو تیم خواسته در ورزشگاه بمانند تا تیم داوری دیگری خودش را به زمین برساند!

رضا ریاضتی سرپرست تیم امید پرسپولیس با تایید این خبر گفت:ساعت از ۱۲ گذشته ولی ناظر بازی حاضر نیست صورتجلسه بنویسد و توقع دارد ما آنقدر در ورزشگاه منتظر بمانیم تا بالاخره هیات فوتبال تهران یک داور برای این بازی پیدا کند. هفته اول که دربی امیدهای تهران بود همه مسئولان از هیات فوتبال و فدراسیون آمدند تا جلوی چشم رسانه ها باشند اما این هفته که خبری از دوربین نیست، حتی یادشان رفته برای برگزاری بازی داور بفرستند. شما فکر می‌کنید با چنین شرایطی فوتبال پایه ما پیشرفت می‌کند؟ وقتی می‌گوییم فوتبال سالم نیست، از هزار جا به ما حمله می کنند. در فوتبال سالم برای بازی امید ها یادشان می‌رود داور بفرستند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید