حذف ماریتیمو در ضربات پنالتی و کلین شیت عابدزاده/ گلزنی قلی زاده در شب برتری شارلروا و شکست سنگین یاران شجاع+ویدیوی گل

تیم فوتبال ماریتیمو با وجود گلزنی مهاجم کشورمان از گردونه مسابقات جام حذفی فوتبال پرتغال حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب مرحله سوم جام حذفی پرتغال، ماریتیمو به مصاف وارزیم رفت و در طول 120 دقیقه به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. 

گل اول ماریتیمو را در دقیقه 54 ، علی علیپور به ثمر رساند ولی وارزیم در دقیقه 82 توانست گل تساوی بخش خود را به ثمر رساند. وارزیم در دقیقه 93 گل دوم را وارد دروازه ماریتیمو کرد و در حالی که بسیاری انتظار داشتند تا این تیم شکست بخورد، در دقیقه 123 ، رافیک گل تساوی بخش ماریتیمو را به ثمر رساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی اما ماریتیمو با نتیجه 3-2 شکست خورد تا از گردونه مسابقات کنار رود. ماریتیمو از دقیقه 63 با اخراج «روبن ماکدو» 10 نفره به کار ادامه داد. در دقیقه 123 نیز یک بازیکن دیگر نیز از ماریتیمو اخراج شد.

گلزنی قلی زاده در شب برتری شارلروا

در هفته یازدهم رقابت های لیگ بلژیک چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی های تیم فوتبال شارلوا با دو گل خنک را از پیش روی برداشت. علی قلی زاده هافبک تیم ملی فوتبال ایران توانست گل دوم تیمش را در این دیدار به ثمر برساند و بار دیگر اثرگذاری بالای خود را در این تیم نشان دهد. شارلروا اکنون با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ بلژیک قرار دارد.

دیاباته دبل کرد و الغرافه بُرد

در لیگ ستارگان قطر ،‌الغرافه در شبی که دیاباته دبل کرد با نتیجه ۶ بر چهار برابر السد شکست خورد. الریان هم با حضور شجاع با سه گل برابر الدحیل شکست خورد.

توقف پونفرادینا در شبی که عابدزاده کلین شیت کرد

هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا، پونفرادینا میزبان فوئنلابرادا بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.در این بازی امیر عابدزاده سنگربان ایرانی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق به کلین شیت شد.پونفرادینا در شرایطی مقابل میهمانش متوقف شد که فوئنلابرادا از دقیقه 41 با اخراج کریستوبال 10 نفره شده بود.پونفرادینا با این تساوی 18 امتیازی شد و در رده سوم قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید