جی پلاس؛ نتایج فوتبال اروپا

بازگشت آرامش به اردوی آبی اناری‌ها/ برتری خانگی یوونتوس مقابل رم +عکس و ویدیوی گل ها

در ادامه رقابت های فوتبال باشگاهی اروپا تیم های یوونتوس و رم به مصاف هم رفتند و این دیدار با یک گل به سود تورینی ها پایان یافت. بارسلونای بحران زده هم در خانه میزبان والنسیا بود که با برتری 3 بر 1 تاحدودی به آرامش رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته نهم رقابت های لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان والنسیا بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. در این بازی خوزه گایا در دقیقه 5، والنسیا را پیش انداخت اما آبی اناری ها توسط آنسو فاتی 13 و ممفیس دپای در دقیقه 41 از روی نقطه پنالتی و کوتینیو 85 گلزنی کردند.شاگردان کومان با این برد 15 امتیازی شدند و به رده هفتم صعود کردند.والنسیا هم با 12 امتیاز نهم است.

 

بارسلونا و والنسیا

بارسلونا و والنسیا

بارسلونا و والنسیا

بارسلونا و والنسیا

بارسلونا و والنسیا

برتری خانگی یوونتوس مقابل رم

در هفته هشتم رقابت های سری A ایتالیا، یوونتوس در تورین میزبان رم بود و با یک گل به پیروزی رسید. تک گل این بازی را مویز کین در دقیقه 16 به ثمر رساند.در این دیدار رمی ها این فرصت را داشتند تا از روی نقطه پنالتی توسط ورتوت گل تساوی بخش را به ثمر برسانند که این اتفاق رخ نداد تا آقای خاص تسلیم بانوی پیر شود.یوونتوس با این برد 14 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

یوونتوس و رم

یوونتوس و رم

یوونتوس و رم

یوونتوس و رم

یوونتوس و رم

ناپولی روی نوار پیروزی؛ بازگشت شاگردان اسپالتی  به صدر جدول

ناپولی امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته هشتم سری A ایتالیا، در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا میزبان تورینو بود و با نتیجه یک بر صفر بر حریف خود غلبه کرد.لورنتزو اینسینیه در دقیقه 27، یک پنالتی تیم ناپولی را هدر داد و جیووانی دی‌لورنتزو در دقیقه 56 برای میزبان گلزنی کرد که پس از بازبینی صحنه توسط VAR، این گل رد شد. این پایان کار نبود و ویکتور اوسیمهن با گلزنی در دقیقه 81، هشتمین پیروزی متوالی را برای شاگردان اسپالتی به ارمغان آورد.ناپولی با 24 امتیاز، به صدر جدول سری A بازگشت و تورینوی هشت امتیازی، همچنان در رتبه دوازدهم جدول روزگار می‌گذراند.

برتری تاتنهام در دراماتیک ترین بازی هفته

نیوکاسل امروز در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-2 به سود تیم مهمان تمام شد. نکته جالب اینکه مسابقه امروز در حضور مالک و رئیس هیئت مدیره جدید باشگاه نیوکاسل برگزار شد و پیش از آغاز بازی نیز هواداران این تیم به شدت از آنها استقبال کرده و خوشحالی خود را بابت تغییر و تحولات به وجود آمده نشان دادند. اما اتفاق مهم نیمه اول جایی بود که بازی در دقیقه 41 به علت حمله قلبی یکی از تماشاگران در جایگاه شرقی استادیوم سنت جیمز پارک متوقف شد و هواداران با سر و صدای خود به حاضران در میدان نشان دادند روی سکوها اتفاقی رخ داده است.  در همان لحظات بود که این حادثه توسط سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام به اطلاع آندره مارینر، داور این دیدار رسید. در ادامه داور و اریک دایر با نشان دادن علامت هایی مبنی بر مشکلات ضربان قلب، به کادر پزشکی کنار زمین اطلاع دادند شرایط این هوادار اورژانسی بوده و نیاز به تجهیزات احیای قلب و دستگاه دفیبریلاتور برای نجات جان او وجود دارد.

 

نیوکاسل و تاتنهام

نیوکاسل و تاتنهام

نیوکاسل و تاتنهام

نیوکاسل و تاتنهام

نیوکاسل و تاتنهام

نیوکاسل و تاتنهام

جشنواره گل بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن

در هفته هشتم از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، از ساعت 17 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم‌های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ در ورزشگاه بای آره‌نا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان این شاگردان یولیان ناگلسمان بودند که با نتیجه 5 بر یک میزبان خود را در هم کوبیدند. روبرت لواندوفسکی در دقایق 3 و 30، توماس مولر در دقیقه 34 و سرژ گنابری در دقایق 35 و 37 برای باواریایی‌ها در این دیدار گلزنی کردند. تک‌ گل لورکوزن را هم پاتریک شیک در دقیقه 55 وارد دروازه مانوئل نویر کرد. بایرن مونیخ با این برد 19 امتیازی شد و صدر جدول رده‌بندی را از بوروسیا دورتموند 18 امتیازی پس گرفت. بایرلورکوزن هم 16 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده سوم جدول رده‌بندی جای دارد.

 

بایرن مونیخ - بایرلورکوزن

بایرن مونیخ - بایرلورکوزن

بایرن مونیخ - بایرلورکوزن

بایرن مونیخ - بایرلورکوزن

بایرن مونیخ - بایرلورکوزن

دیدگاه تان را بنویسید