جی پلاس

جنجال بی سابقه در فوتبال ایتالیا؛ اشک و کارت قرمز نتیجه عجیب ترین شادی پیروزی! +عکس و ویدیو

لوییس فلیپه به دلیل خوشحالی عجیبش در پایان بازی جنجالی لاتزیو و اینتر اخراج شد و با چشمان گریان زمین را ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: اتفاق های عجیب جهان فوتبال پایانی ندارد و هر بار بازیکن، مربی یا هواداران با رفتارهای خود همه را متعجب می کنند. در شروع این هفته لویس فلیپه نام خود را بر سر زبان ها انداخت. مدافع برزیلی لاتزیو تصمیم گرفت خوشحالی اش را پس از پیروزی برابر اینتر با بازیکن حریف جشن بگیرد، اتفاقی که در تاریخ این ورزش بی نظیر بود. او پس از سوت پایان، خواکین کورئا را از پشت سر بغل کرد اما دوست و هم تیمی سابق فلیپه عصبانی شد و او را کنار زد. داور هم کارت قرمز مستقیم به مدافع برزیلی داد تا لوییس با چشمانی گریان زمین را ترک کند.

دیدار لاتزیو و اینتر

دیدار لاتزیو و اینتر

دیدار لاتزیو و اینتر

دیدار لاتزیو و اینتر

دیدار لاتزیو و اینتر

فلیپه تصور نمی کرد کورئا چنین رفتاری با او داشته باشد و در ادامه آن اتفاق موجب شود این شادی با تلخی به پایان برسد. او فراموش کرده بود تنها پانزده قبل با یک گل جنجالی تیمش یک بر صفر از اینتر پیش افتاد و آن گل موجب خشم بازیکنان مهمان شد. لاتزیو در دقیقه ۸۱ در حالی برای دومین بار دروازه تیم مانچینی را باز کرد که در آن حمله روی بازیکن اینتر خطا شده بود اما داور آن را نادیده گرفت و اندرسون ۲ بر یک میزبان را پیش انداخت. زمانی که بازیکن برزیلی به سمت چیرو ایموبیله رفت تا با او خوشحالی کند دنزل دامفریس، اندرسون را متوقف کرد و می خواست با مشت به صورت او بزند. بازیکنان دیگر دو تیم وارد درگیری شدند و داور توانست پس از چند دقیقه به این تنش پایان دهد. ساویچ، اندرسون از لاتزیو و لائوتارو و دامفریس از اینتر با کارت زرد جریمه شدند.

دیدار لاتزیو و اینتر

دیدار لاتزیو و اینتر

دیدار لاتزیو و اینتر

میزبان در ادامه توسط ساویچ گل سوم را هم به ثمر رساند تا با یک کامبک شیرین نخستین شکست اینتر را در این فصل سری آ رقم بزند. با این حال شادی فلیپه و در ادامه اشک هایش تصویر ماندگار این دیدار بود و از آن همیشه به عنوان یکی از جنجالی ترین خوشحالی های تاریخ فوتبال یاد خواهد شد. 

دیدگاه تان را بنویسید